Firma » Reklama
Wiosenna promocja produktowa Biura Reklamy Wirtualnej Polski
Zobacz więcej zdjęć » |
Objęła ona takie produkty jak In-Stream VideoAd w telewizji internetowej Wirtualnej Polski – WP.tv, midbox i mini-skyscraper na stronie głównej oraz emisję boksu reklamowego w panelu RSS.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Zależy nam na tym, by wyjść do reklamodawców z atrakcyjną ofertą promocyjną. Zdecydowaliśmy się objąć nią miedzy innymi na In-Stream VideoAd na WPtv. Telewizja internetowa WPtv notuje systematyczny wzrost liczby użytkowników i odsłon, a reklama emitowana w formie pre-roll in-strem jest bardzo skuteczna, bo zapewnia praktycznie 100% kontakt użytkownika z przekazem. Dodatkowo, reklama wideo w Sieci jest w pełni policzalna. Zdecydowanie łatwiej ją również targetować, np. stosując kontekst tematyczny. Klient kupujący reklamę in stream w WP otrzymuje, w ramach promocji, podwójną liczbę odsłon za tę samą cenę." - wyjaśnia Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski.
Akcja promocyjna objęła także midbox (420x145 px) oraz mini-skyscraper (150x300 px) na stronie głównej WP. Teraz za kampanię jednodniową - 100% odsłon - klient Biura Reklamy zapłaci kwotę niższą o 40% od dotychczasowej ceny cennikowej. Dwutygodniowa kampania stałego boksu w panelu RSS kosztuje obecnie tyle, co - do tej pory - 7 dni emisji.
Informacje dodatkowe:
WP.tv - kluczowy projekt multimedialny Wirtualnej Polski - to 12 kanałów tematycznych, m.in. Moto, Film, Sport, Biznes, Gry, Teledyski, Lifestyle, w których za darmo oglądać można ponad 20 cyklicznych produkcji autorskich, przygotowywanych przez zespół redakcyjny portalu. Dostawcami kontentu dla WPtv są także czołowe agencje informacyjne z Polski i świata, m.in. Reuters, Associated Press, AFP. Dziennie do serwisu dodawanych jest ponad 50 legalnych materiałów wideo.
Telewizja internetowa portalu dostępna jest w ramach platformy YouTube, na antenie telewizji ITV (w stałych pasmach antenowych), w systemach typu POS-TV oraz przez urządzenia mobilne, w tym telefony komórkowe. W chwili udostępnienia WP.tv w wersji mobilnej potencjalny zasięg techniczny telewizji portalu stał się większy niż w przypadku tradycyjnych telewizji programowych, nadawanych w systemie naziemnym, kablowym lub satelitarnym. Kontent wideo telewizji Wirtualnej Polski ogląda miesięcznie blisko 2 miliony użytkowników.
Stronę Główną WP średnio dziennie odwiedza 3 miliony użytkowników, dzienna liczba odsłon przekracza 13 milionów.
Czytnik WebRSS
To innowacyjny mechanizm umożliwiający łatwą i szybką prezentację najnowszych artykułów publikowanych w serwisach portalu. Panel WebRSS, którego działanie opiera się na targetowaniu behawioralnym, pojawia się po prawej stronie przeglądarki i zawiera linki do artykułów, którymi internauta może być potencjalnie zainteresowany. W panelu istnieje również możliwość zamieszczania reklam - tekstowych bądź graficznych, za każdym razem jednak wyświetlanych kontekstowo. WebRSS jest mechanizmem, który pozwala w łatwy sposób poinformować internautę o najnowszych artykułach pojawiających się w serwisach WP. Do dyspozycji użytkownika są newsy z dwudziestu najpopularniejszych serwisów Wirtualnej Polski. Kanał WebRSS, w postaci niewielkiego panelu, towarzyszy użytkownikowi na ponad 80 najczęściej odwiedzanych przez niego serwisach WP. Dzięki temu internauta nie musi wyszukiwać najciekawszych informacji w sieci, WP zrobi to za niego.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)