Firma » Reklama
Wiosna z Cityboard Media
Zobacz więcej zdjęć » |
z samym produktem, czyli drzwiami wykonanymi z najwyższej jakości drewna, jak również z hasłem „Elegancja w naturze”.
Kampania outdoorowa Porty prowadzona jest na dwóch formatach nośników: 6 x 3 i 12 x 4 i ma zasięg ogólnopolski. Tak zaplanowane działania out-of-home budują szeroki zasięg kampanii i utrwalają najważniejsze jej elementy w świadomości odbiorców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
# # # Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku. Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 376 99 00 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Mokotowska 100-640 Warszawawww.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)