Firma » Biznes

Własna działalność w branży finansowej - jak zwiększyć sprzedaż?

Sprzedaż produktów finansowych przez doradcę czy pośrednika finansowego klientowi jest w dużej mierze oparta na wypracowanym zaufaniu i wiarygodności. Aby móc szybciej i lepiej zrealizować ten cel, część przedstawicieli branży sięga po model biznesowy oparty na współpracy z integratorem bankowym.

Na polskim rynku pośrednictwa finansowego funkcjonuje kilku integratorów bankowych. Integratorzy z jednej strony współpracują z bankami, z drugiej z  pośrednikami finansowymi w zakresie sprzedaży  kredytów i pożyczek oferowanych przez banki. Jakie wsparcie otrzymują w takim modelu partnerzy?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Portfel produktów i wsparcie sprzedaży

Integrator nie tyko udostępnia partnerowi kompletny portfel produktów finansowych: od kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych po hipoteczne od największych banków w Polsce, ale także wspiera go w analizie klienta i doborze odpowiedniej oferty.

- Towarzyszymy naszym partnerom od początku do końca procesu sprzedażowego. Dbamy też o podnoszenie ich kompetencji, dlatego organizujemy szkolenia sprzedażowe i produktowe, podczas których dzielimy się naszą wiedzą, którą zdobyliśmy funkcjonując wiele lat w branży - podkreśla Leszek Greń, prezes Zarządu firmy FinUp, zajmującej się sprzedażą usług finansowych.

Współpracując z integratorem pośrednik finansowy może skupić się na wykonywanej pracy i wynikach oraz korzystać z know how integratora, zachowując przy tym swoją niezależność i autonomię swojego biznesu.

- Startując w biznesie pośrednictwa finansowego trzeba się  przygotować na negocjacje współpracy z poszczególnymi bankami, mieć dostęp do technicznych narzędzi niezbędnych do pracy, w tym aplikacji kredytowych, programów motywacyjnych i co ważne dysponować kontaktami biznesowymi.  Zgromadzenie tego zabiera czas i pieniądze. Pomoc doświadczonego i wypróbowanego  integratora pozwala zaoszczędzić oba, a co więcej może się  przyczynić, że pośrednik będzie krok dalej niż konkurencja - tłumaczy  Ryszard Korzonek, prezes firmy Fintegra, integratora współpracującego z bankami oraz pośrednikami finansowymi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »