Firma » Biznes
Własna działalność w branży finansowej - jak zwiększyć sprzedaż?
Na polskim rynku pośrednictwa finansowego funkcjonuje kilku integratorów bankowych. Integratorzy z jednej strony współpracują z bankami, z drugiej z pośrednikami finansowymi w zakresie sprzedaży kredytów i pożyczek oferowanych przez banki. Jakie wsparcie otrzymują w takim modelu partnerzy?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Portfel produktów i wsparcie sprzedaży
Integrator nie tyko udostępnia partnerowi kompletny portfel produktów finansowych: od kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych po hipoteczne od największych banków w Polsce, ale także wspiera go w analizie klienta i doborze odpowiedniej oferty.
- Towarzyszymy naszym partnerom od początku do końca procesu sprzedażowego. Dbamy też o podnoszenie ich kompetencji, dlatego organizujemy szkolenia sprzedażowe i produktowe, podczas których dzielimy się naszą wiedzą, którą zdobyliśmy funkcjonując wiele lat w branży - podkreśla Leszek Greń, prezes Zarządu firmy FinUp, zajmującej się sprzedażą usług finansowych.
Współpracując z integratorem pośrednik finansowy może skupić się na wykonywanej pracy i wynikach oraz korzystać z know how integratora, zachowując przy tym swoją niezależność i autonomię swojego biznesu.
- Startując w biznesie pośrednictwa finansowego trzeba się przygotować na negocjacje współpracy z poszczególnymi bankami, mieć dostęp do technicznych narzędzi niezbędnych do pracy, w tym aplikacji kredytowych, programów motywacyjnych i co ważne dysponować kontaktami biznesowymi. Zgromadzenie tego zabiera czas i pieniądze. Pomoc doświadczonego i wypróbowanego integratora pozwala zaoszczędzić oba, a co więcej może się przyczynić, że pośrednik będzie krok dalej niż konkurencja - tłumaczy Ryszard Korzonek, prezes firmy Fintegra, integratora współpracującego z bankami oraz pośrednikami finansowymi.
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)