Firma » Reklama
Wrocławska RENOMA w finale Solal Marketing Awards 2011!
Zobacz więcej zdjęć » |
Renoma jest jedynym centrum handlowym z Wrocławia, które jest nominowane do tej prestiżowej nagrody w kategorii „marketing społecznie zaangażowany”. Uroczyste ogłoszenie wyników już 7 kwietnia w Stambule
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Solal Marketing Awards, konkurs organizowany przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers ICSC), to znaczące wydarzenie w branży handlowej i najważniejsze w dziedzinie marketingu. O tę nagrodę rywalizują centra handlowe również po to, by potwierdzić wysokie kompetencje zespołów zarządzających w nich marketingiem. Wyniki konkursu oraz rozdanie nagród zaplanowano na 7 kwietnia w Stambule, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
W tym roku do konkursu stanęło aż 177 projektów z całego świata. Dom handlowy Renoma dostał się do finału w kategorii Marketing Społecznie Zaangażowany (Caused Related Marketing). Europejskie jury doceniło zrealizowany w październiku 2010 roku w Renomie program Start!Design! Ten unikalny projekt, realizowany we współpracy ze znanym polskim projektantem mody i stylistą wnętrz – Maciejem Zieniem – opierał się na trzydniowych warsztatach konkursowych dla początkujących dizajnerów. Przyszli projektanci mieli za zadanie przygotować model stolika kawowego. Konkurs przeprowadzony został w trzech etapach, a na zwycięzcę czekał angaż o pracę w prestiżowej pracowni ZIEŃ HOME.
Współzawodnictwu towarzyszyły projekcje filmów poświęconych dizajnowi, a także pokaz i cykl wykładów na ten temat, przygotowany przez stowarzyszenie Design it Poland.
Wrocławska Renoma ma w swojej kategorii trzech rywali: włoskie centra handlowe Mongolfiera Andria i Val di Chienti oraz portugalskie centrum Almada Forum.
Nadesłał:
izastraczek
|
Komentarze (0)