Rozrywka i wypoczynek » Prezenty

Wrześniowy konkurs „Smak pełen wspomnień” – nowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki

Marka Wiejskie Ziemniaczki (należąca do Lorenz) rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs. Akcja potrwa przez cały wrzesień. Na zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 zestawów zapasu Wiejskich Ziemniaczków.

Polska kuchnia jest niezwykle różnorodna: regionalne smaki, tradycyjne potrawy, aromatyczne przyprawy i przede wszystkim ziemniaki. Za smakiem często w parze idą wspomnienia, domowych spotkań, beztroskich chwil, jedynego w swoim rodzaju dania przygotowywanego przez ukochaną babcię. Właśnie o tych wspomnieniach chcemy rozmawiać.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach konkursu „Smak pełen wspomnień” marka zachęca do podzielenia się wyjątkowymi wspomnieniami, które łączą się z polską kuchnią i domowymi potrawami. 

Opowiesz o swoich wspomnieniach?

W konkursie można wygrać 5 voucherów na weekendowy pobyt w agroturystyce oraz 30 zestawów składających się z 10 opakowań Wiejskich Ziemniaczków. Aby wziąć udział
w konkursie, wystarczy kupić paczkę Wiejskich Ziemniaczków, zarejestrować paragon na stronie
www.smakpelenwspomnien.pl i opisać, jakie polskie dania zajmują ważne miejsce w sercu uczestnika. Konkurs trwa przez cały wrzesień 2024 roku, a jeden dowód zakupu upoważnia do jednego zgłoszenia.

Komunikacja konkursu wspierana jest przez influencerów, dla których polskie smaki nie są obojętne: Michał Malinowski, Foxes in Eden, Eryka Nawrocka, Rolnik w Szpilkach oraz Hubiemat.

Ziemniaczki, naturalnie!

Wiejskie Ziemniaczki to marka, która od lat współpracuje z polskimi rolnikami i dba o wybór najlepszych ziemniaków do produkcji chipsów. Warto podkreślić, że Wiejskie Ziemniaczki to chipsy, które powstają wyłącznie z polskich ziemniaków i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.

Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w Internecie.

Za koncept kreatywny oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja MSL Group, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry.

Więcej informacji o kampanii i konkursie można znaleźć na stronie www.smakpelenwspomnien.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Wiejskie Ziemniaczki

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »