Dom » Wnętrza

Wygodny i zdrowy sen poza domem

Wygodny i zdrowy sen poza domem
Zobacz więcej zdjęć »
Nie wszyscy lubią spać poza domem. Niewygodne łóżka, zabrudzone materace, odsuwające się dostawki. Niestety nie każdy hotel dba o zdrowy sen swoich gości.

Każdy gość hotelowy wymaga najlepszego komfortu snu, aby mógł wstać wypoczęty i zrelaksowany przed kolejnym dniem pełnym pracy bądź nowych przygód.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak wiadomo od zadowolenia klienta zależy renoma hotelu, dlatego warto zatroszczyć się o najwyższą jakość obsługi oraz wyposażenia. 

Najwyższy standard

Powiedzenie: „Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz” w hotelu nabiera trochę innego znaczenia. Odpowiednim zamiennikiem byłoby: „Jak Ci pościelą, tak się wyśpisz”. Jednym z najistotniejszych czynników wpływających na komfort  snu jest odpowiednio dobrane podłoże. Fabryka Materacy JANPOL , dzięki wieloletniej praktyce i starannemu procesowi produkcji stworzyła łóżko, które zadowoli nawet najbardziej kapryśnych gości. SATURN, oprócz relaksującego snu, gwarantuje idealną higieniczność. Materac dołączony do zestawu można oblec nakładką higieniczną, antyalergiczną i łatwą w czyszczeniu. SATURN jest wyposażony w kółka, dzięki którym można go z łatwością odsunąć i odkurzyć miejsce, w którym na co dzień stoi. Oprócz względów praktycznych, przemawia również jego elegancki i stylowy design. Z pewnością będzie ozdobą hoteli o podwyższonym standardzie. 

Wygoda i zadowolenie najważniejsze

Zdarza się, że łóżko hotelowe okazuje się za małe, bądź potrzebne jest dodatkowe. W SATURNIE haczyki łączące, umożliwiające złączenie dwóch typowych jednoosobowych łóżek w jedno łoże małżeńskie, co z pewnością nie pozostaje bez wpływu dla wygody. Zadowolony klient na pewno wróci do hotelu przy następnej okazji i poleci go swoim znajomym. Dlatego warto zainwestować w profesjonalną obsługę i niezawodne, komfortowe wyposażenie. –Jeżeli zależy nam na renomie hotelu, nie warto ciąć kosztów w tak kluczowych kwestiach jak najwyższej klasy sprzęt – mówi Tomasz Goc, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Fabryki Materacy JANPOL.  – Dobrze przespana noc sprawi, że goście wyjadą pełni pozytywnych wrażeń, co przekłada się bezpośrednio na sukces hotelu – dodaje.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Intro Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »