Rozrywka i wypoczynek » Prezenty
Wygrywaj nagrody w teście Black Pointa
Akcja Black Pointa polega na promowaniu świadomego wyboru tuszów i tonerów. Polski producent wyciąga pomocną dłoń do użytkowników, którzy mogą czuć się zagubieni w labiryncie opisów, charakterystyk i właściwości produktów do druku. W ramach „Wielkiego testu", Black Point pyta o informacje, które ułatwiają wybór materiałów eksploatacyjnych. Przede wszystkim o czytelność i jakość oznaczeń na opakowaniach, sposób zapisu wydajności i pojemności. Udział w teście umożliwia specjalna ankieta zamieszczona na stronie www.blackpoint.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Zdarza się, że na opakowaniu produktu alternatywnego można znaleźć jedynie informację, że dany tusz ma nawet kilka razy większą pojemność od OEM, gdy tymczasem w rzeczywistości liczba stron, jaką można nim wydrukować, pozostaje prawie taka sama. Chcemy skończyć z takimi praktykami i pokazać użytkownikom jakie parametry powinni analizować, żeby określić prawdziwą korzyść z zakupu produktu - mówi Piotr Drzewiecki, menadżer produktu w Black Point S.A. - Jeśli na produkcie nie ma informacji o wydajności w stronach, użytkownik kupuje kota w worku.
„Wielki test" daje uczestnikom szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Pierwsze 50 osób, które udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania otrzyma papiery fotograficzne Black Point. Nagroda główna, czyli drukarka Epson Stylus S22 razem z zestawem materiałów eksploatacyjnych producenta trafi do osoby, która w najciekawszy i najbardziej kreatywny sposób odpowie na zawarte w ankiecie pytanie otwarte.
- Jednym z najważniejszych elementów polityki realizowanej przez naszą firmę jest rzetelna komunikacja z użytkownikiem. Dzięki opiniom osób, które na co dzień stykają się z naszymi produktami mamy szansę nie tylko wprowadzać ulepszenia naszych produktów, ale również być liderem zmian w branży. Uczestnicy „w zamian" dostają coraz lepsze produkty, jak również szansę wygrania atrakcyjnych nagród - dodaje Piotr Drzewiecki.
To już kolejna akcja marki Black Point skierowana do użytkowników materiałów marki Black Point. Na przełomie listopada i grudnia 2011 roku firma przeprowadziła otwarty test swoich materiałów eksploatacyjnych „Zostań testerem-zgarnij drukarkę!" wśród użytkowników mediów społecznościowych. Z kolei w styczniu i lutym partnerzy marki wybierali swój „Super Produkt 2011" - najbardziej udaną premierę zeszłego roku w ofercie Black Pointa.
Informacje o firmie
Black Point S.A. jest założycielem działającej na światowym rynku materiałów do druku Grupy Black Point. W jej skład wchodzą: spółka Black Point, producent i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych Black Point, Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży, niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim oraz Eco Service China aktywna na Dalekim Wschodzie.
Firma Black Point ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Pod marką Black Point oferuje tusze, tonery, papier fotograficzny, rolki do faksów i taśmy do drukarek igłowych. Marka Black Point to wysokiej jakości materiały do druku, które cechuje zwiększona wydajność i niezawodność. Wszystkie parametry potwierdzają restrykcyjne systemy kontroli wewnętrznej i zewnętrznej. Black Point przestrzega norm ISO, posiada własne laboratorium badawcze, współpracuje z renomowanymi ośrodkami badawczymi, m.in. Rochester Institute of Technology, TÜV Rheinland, Chip Lab oraz Instytutem Innovationstechnik w Niemczech.
Od maja 2010 roku akcje Black Point S.A. są notowane na rynku NewConnect GPW w Warszawie.
Nadesłał:
Profitcomms
|
Komentarze (0)