Firma » Biznes
Wygrywaj setki nagród na 10-lecie marki SFERIS
Sieć sklepów Sferis jesienią b.r. obchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji marka przygotowała kampanię reklamową, a także zaprasza swoich Klientów do konkursu na hasło reklamowe SFERIS.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Dziesięciolecie naszej marki to ważne wydarzenie. Z tej okazji, w ramach szerokiej kampanii reklamowej, przygotowaliśmy m.in. konkurs, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy, że uczestnik wczuje się w rolę copywritera i stworzy oryginalne hasło reklamowe SFERIS. Udział w wydarzeniu może wziąć każdy, kto w terminie od 15 października do 30 listopada dokona zakupu przynajmniej jednego produktu oraz wykona zadanie konkursowe – komentuje Edyta Wrzosowska, Dyrektor Marketingu SFERIS Sp. z o. o.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dokonanie zakupu dowolnego produktu w jednym z salonów Sferis, Sferis Partner lub w sklepie internetowym sferis.pl z zachowaniem oryginału dowodu zakupu. Kolejnym etapem jest zgłoszenie się do konkursu poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.10lat.sferis.pl lub kupon zgłoszeniowy dostępny we wszystkich salonach SFERIS. Ostatni krok do wygrania jednej z ponad 200 nagród to zgłoszenie swojego hasła do wiosennej kampanii reklamowej SFERIS.
Inwencja twórcza, szczypta oryginalności i marketingowa wyobraźnia to przepis na sukces oraz droga do głównej wygranej. W puli nagród znalazły się: telewizor SAMSUNG 55’’ 4K, laptopy Dell Inspiron 2w1, konsole Microsoft Xbox One, tablety Lenovo Yoga 2, pakiety Microsoft Office 365 oraz vouchery do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym sferis.pl.
W kampanię medialną 10-lecia marki SFERIS zaangażowane są wiodące portale internetowe, media społecznościowe oraz salony SFERIS i SFERIS Partner. Dodatkowe informacje oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie www.10lat.sferis.pl/regulamin.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)