Technologie » Internet

Xerox Mistrzem Nowych Technologii

Producent - Druk laserowy i Serwis producenta to kategorie, w których Xerox otrzymał nagrodę IT Champions 2018 i tym samym dołączył do grona Najlepszych w branży IT.

To właśnie w Xerox w 1977 r. Garry Starkweather zbudował pierwszą drukarkę laserową Xerox 9700. Od tego momentu firma jest uznawana za lidera tej technologii. Tradycja produkcji innowacyjnych urządzeń z technologią druku laserowego kontynuowana jest w ramach najnowszego portfolio 29 urządzeń drukujących VersaLink i AltaLink z technologią ConnectKey.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Oznacza to, że każda drukarka i urządzenie wielofunkcyjne Xerox wyposażone jest w intuicyjne środowisko pracy użytkownika oraz oferuje łączność z urządzeniami mobilnymi i chmurą, umożliwia kompletne zabezpieczenia zgodne z RODO i dostęp do usług zwiększających wartość jak aplikacje czy tłumaczenie na 42 języki. A wszystko to zaraz po pierwszym uruchomieniu. Dzięki takim funkcjonalnościom użytkownik może zyskać więcej niż tylko drukowanie, skanowanie czy kopiowanie.

 

Drugą, równie istotną specjalizacją Xerox jest obsługa serwisowa sprzedawanych urządzeń. Dowodzą tego nagrody, które producent odbiera regularnie w uznaniu dla swoich osiągnięć.

 

Podobnie było podczas gali IT Champions 2018, wyłaniającej Mistrzów Nowych Technologii. Zwycięskie statuetki w kategoriach Producent - Druk laserowy i Serwis producenta odebrali Rafał Szczap, Prezes Zarządu Xerox Polska oraz Bogdan Ciepłucha, członek Zarządu Xerox Polska. 

 

- To efekt nieustającej pracy nad procesami zachowania najwyższych standardów obsługi – komentuje Bogdan Ciepłucha, Dyrektor działu serwisu
i usług outsourcingowych Xerox Polska - Nasi klienci oceniają nas najlepiej
w obszarze obsługi serwisowej urządzeń produkcyjnych, który jest oceniany
na poziomie 97%. W pozostałych obszarach poziom świadczonych usług również jest wysoki, bo aż 95% użytkowników jest zadowolonych z jakości - dodaje.  

 

Badanie zadowolenia klienta jest dla Xerox jednym z najważniejszych procesów. Producent zakłada, że minimum 95% użytkowników ma pozytywnie ocenić oferowane usługi. Podczas badania zadawane są pytania na temat poziomu obsługi Serwisu Xerox, jakości usług oferowanych przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego oraz terminowość dostaw.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Linkleaders

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »