Motoryzacja » Samochody

YOKOHAMA na targach InterAuto 2013 w Moskwie

YOKOHAMA na targach InterAuto 2013 w Moskwie
Zobacz więcej zdjęć »
YOKOHAMA, japoński producent opon premium, wziął udział w tegorocznych targach InterAuto 2013 – międzynarodowej wystawie przemysłu motoryzacyjnego. Targi odbyły się w ostatnich dniach sierpnia w Moskwie, a stoisko firmy cieszyło się dużym zainteresowaniem rosyjskich fanów motoryzacji.

YOKOHAMA jest obecnie liderem na rosyjskim rynku opon wśród zagranicznych producentów.


Dziewiąta edycja międzynarodowych targów InterAuto 2013, w której uczestniczyła YOKOHAMA odbyła się w Moskwie, w dniach 28-31 sierpnia 2013 r. Na swoim stoisku japońska firma zaprezentowała trzy flagowe linie opon - sportową serię „ADVAN", przyjazne środowisku „BluEarth" oraz niezawodne zimą „iceGUARD". Odwiedzający mogli obejrzeć także opony przeznaczone do ciężarówek, autobusów oraz aluminiowe felgi. Spośród zagranicznych producentów, YOKOHAMA ma obecnie największy udział w sprzedaży na rosyjskim rynku opon samochodowych, który jest jednym z największych na świecie. Lokalni sprzedawcy rozpoczęli dystrybucję opon YOKOHAMA w grudniu 2011 r., a latem tego roku sprzedaż osiągnęła najwyższy poziom. W Rosji sprzedaje się obecnie średnio 1,4 mln opon YOKOHAMY rocznie.


Udział YOKOHAMY w targach InterAuto 2013 to kolejny krok w kierunku zwiększenia świadomości marki YOKOHAMA w Rosji i kształtowania wizerunku firmy jako producenta najbardziej wydajnych i niezawodnych opon. Odwiedzający stoisko YOKOHAMA oglądali produkty w specjalnie zaprojektowanych strefach. Strefa „ADVAN" umożliwiła rosyjskim fanom motoryzacji bliższe poznanie opon wyścigowych „ADVAN A005", flagowej serii opon sportowych YOKOHAMA „Advan Sport V105", w które wyposażanych jest fabrycznie wiele modeli aut rajdowych, oraz „ADVAN S.T." - opon najnowszej generacji dla samochodów typu SUV. Na wystawie można było podziwiać też samochody rajdowe oraz tuningowane auta sportowe, które na co dzień biorą udział w najważniejszych wydarzeniach rosyjskiej sceny sportów motorowych - również przy wsparciu opon marki YOKOHAMA.


Strefa „BluEarth" przedstawiała serię opon produkowanych z wykorzystaniem przyjaznej dla człowieka i środowiska technologii „BluEarth", a w szczególności model „BluEarth AE-01", który zadebiutował na rynku rosyjskim na początku bieżącego roku oraz przeznaczony dla pojazdów typu SUV „GEOLANDAR SUV".


Strefa „iceGUARD" eksponowała modele z serii „iceGUARD STUD iG35" oraz „iceGUARD STUDLESS iG50", przeznaczone dla samochodów osobowych poruszających się po śniegu i lodzie. Dzięki wykorzystaniu w ich produkcji najnowszych rozwiązań technologicznych BluEarth, jazda na tych oponach w zimowych warunkach jest znacznie bezpieczniejsza.
Na stoisku zaprezentowano również ciężarowe oraz autobusowe opony YOKOHAMA, w szczególności serię „ZEN" , zapewniającą doskonałą wydajność przy jednoczesnej trosce o środowisko.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »