Firma » Biznes
Żabka inicjuje program Ambasadorów Franczyzy. Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami
Założeniem inicjatywy jest pokazanie oczami przedsiębiorców, jak z bliska wygląda model franczyzy Żabki i współpraca z siecią. Część z Ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki „The Host". Serię materiałów można obejrzeć m.in. na YouTube oraz odsłuchać w dedykowanych aplikacjach. Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami jest częścią kampanii marketingowej #MasztojakwŻabce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Swoje sklepy pod szyldem sieci Żabka prowadzi obecnie ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak... w Żabce!" zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią. Działania marketingowe koncentrują się na komunikacji w Internecie, w tym na działaniach reklamowych oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube), a także nośnikach zewnętrznych (np. outdoor).
Na działania Programu Ambasadorskiego składać będą się aktywności franczyzobiorców w kanałach społecznościowych, bezpośrednie spotkania z potencjalnymi kandydatami, a także udział w różnych wydarzeniach, także branżowych. Osoby zainteresowane biznesem franczyzowym z siecią będą mogły bezpośrednio skontaktować się z Ambasadorami z ich regionów i porozmawiać o modelu współpracy z Żabką, zakresie obowiązków prowadzącego sklep, dostępnych szkoleniach czy inicjatywach, w które mogą włączyć się franczyzobiorcy.
- Poprzez swoją aktywność w roli Ambasadorki mam nadzieję przybliżyć wszystkim zainteresowanym franczyzą, jak naprawdę wygląda współpraca z siecią i jak wiele korzyści przynosi ten biznes. Z zainteresowanymi spotkam się m.in. podczas różnych wydarzeń. Planuję również budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych - zaznacza Dagmara Zabojść, franczyzobiorczyni z Łodzi.
Dodatkową inicjatywą realizowaną przez sieć jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami. Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na zabka.pl/podcasty. Rozmowy z bohaterami cyklu prowadzi znany i ceniony dziennikarz, szkoleniowiec oraz przedsiębiorca Jarosław Kuźniar.
- Przyszedł czas na to, by nasza franczyza miała swoich Ambasadorów. Franczyzobiorcy, jako współpracujący z nami przedsiębiorcy, najlepiej znają ten biznes. Szukaliśmy osób, które chcą dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą. Podcasty oraz materiały video są idealnymi środkami przekazu, a przy tym pomagają odpowiedzieć w przystępny i interesujący sposób na potencjalne pytania dotyczące prowadzenia sklepu. Jarosław Kuźniar, jako doświadczony dziennikarz i przedsiębiorca, był więc dla nas oczywistym partnerem przy realizacji tego projektu - mówi Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy.
- Dobre pytania biorą się z uważnego słuchania. Tak było na planie tego projektu. 25 rozmów z ludźmi, którym nie zawsze wszystko wyszło. Którzy podobnie jak ja kiedyś zdecydowali się postawić na własny biznes i własny rozwój. Wybraliśmy inne modele biznesowe, ale łączy nas wspólna wiedza o budowaniu zespołów, o finansach, o rozwiązywaniu problemów. To duży projekt dla mnie także jako dziennikarza, twórcy własnej sieci podcastów. Dlatego odpowiadając na propozycję Żabki, dbałem o jedno - wolność na planie. Udało się - to 25 bardzo prawdziwych i inspirujących historii - mówi Jarosław Kuźniar, redaktor naczelny Voice House, właściciel Kuźniar Media.
W wywiadach franczyzobiorcy opowiedzą o swoim życiu prywatnym, jego wpływie na sferę zawodową oraz o działalności w ramach franczyzy. Będzie to zapis 25 ciekawych, pełnych inspiracji spotkań z ludźmi, których wspólnym mianownikiem jest chęć ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji. W rozmowach przedsiębiorcy podzielą się swoimi sukcesami, wskażą, co jest ważne w prowadzeniu własnej działalności i zdradzą swój przepis na osiągnięcie sukcesu pod szyldem Żabki. Ten cykl to także dyskusja o początkach działalności gospodarczej, wyzwaniach i emocjach, które temu towarzyszą - zwłaszcza w pierwszych miesiącach prowadzenia własnego biznesu.
Nadesłał:
Agnieszka Krupska
|
Komentarze (0)