Rozrywka » Turystyka
Zapominalscy goście hotelowi
Zapominalscy turyści
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Goście są zapominalscy – taki wniosek można wysnuć z badania przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych eResult zleconego przez HRS, największy w Europie portal rezerwacji hotelowych. Wyniki badania wskazują, że ponad połowa badanych w przeszłości pozostawiła jakąś rzecz w hotelu. Co ciekawe, im starsze były osoby uczestniczące w badaniu, tym mniej zapominalskie. Około 55% osób w wieku do 29 lat zapomniało o zabraniu wszystkich swoich rzeczy podczas opuszczania hotelu, liczba ta spada do 51,8% w grupie wiekowej 50+.
Według 28,5% badanych, trzy główne przedmioty pozostawiane w hotelach przez gości należą do kategorii przyborów kosmetycznych. Co piąta osoba zapomina zabrać element garderoby. Kolejna najczęściej pozostawiana rzecz to ładowarka (17,3%). Z drugiej strony, goście hotelowi lepiej dbają o swoje leki i dokumenty osobiste. Dowody osobiste czy paszporty zostały zapomniane przez zaledwie 1,5% badanych, a leki przez 3,5%.
Najbardziej roztargnione są osoby podróżujące służbowo
Być może to presja, aby dotrzeć na spotkanie, lub po prostu zwykłe roztargnienie – jednak prawie dwie trzecie ankietowanych osób podróżujących w celach biznesowych nie zabrało całego bagażu po pobycie w hotelu. Jedynie około 35% z tych podróżnych uznało, że nigdy nie pozostawili niczego w hotelu. Wśród osób podróżujących prywatnie, współczynnik ten wynosi 48%. Szczególnie irytujące dla osób podróżujących służbowo jest fakt, że więcej niż jeden na czterech zapomniał kabla od ładowarki do smartfona lub laptopa, co może być poważną przeszkodą dla sprawnej organizacji spotkania. Osoby podróżujące służbowo mniej dokładnie sprawdzają łazienkę przed wyjazdem, w wyniku czego 38% zapomniało o zabraniu kosmetyków. Tymczasem tylko 27% wśród osób podróżujących prywatnie stwierdziło, iż czegoś ze sobą nie zabrali.
Kobiety bardziej dbają o portfele i bieliznę
Badanie rzuciło światło na kilka interesujących różnic związanych z płcią gości: o ile więcej kobiet niż mężczyzn pozostawia w hotelu żel pod prysznic, inne kosmetyki lub przybory higieniczne w pokoju, to jednak kobiety lepiej dbają o swoje portfele i bieliznę, o której mężczyźni zapominają częściej.
HRS – portal hotelarski
HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i osób podróżujących służbowo, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 000 hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach - średnio portal przyciąga 5,5 mln użytkowników miesięcznie. Dzięki ofercie obejmującej dziesiątki tysięcy hoteli oraz setki sieci hotelowych, system HRS umożliwia największy wybór hoteli na świecie Bezpłatny system rezerwacyjny umożliwia dokonanie rezerwacji przez Internet po niskiej cenie, z gwarancją najlepszej ceny. HRS Exclusive Prices gwarantuje także ceny co najmniej 10 procent niższe niż w konkurencyjnych systemach. Wybór hotelu ułatwiają szczegółowe opisy hoteli i ok. 2,5 mln ocen hoteli zamieszczanych przez gości hotelowych. Ponad 25.000 firm dokonuje regularnych rezerwacji miejsc hotelowych na potrzeby podróży służbowych, konferencji i wyjazdów grupowych za pośrednictwem HRS i korzysta ze specjalnych stawek korporacyjnych HRS, umożliwiających obniżki cen nawet do 30 procent. HRS jest także liderem innowacyjnych rozwiązań i ustanawia wysoka poprzeczkę dla branży w dziedzinie komunikacji za pośrednictwem przenośnych urządzeń. Poprzez opracowanie nowych mobilnych aplikacji na wszystkie standardowe smartfony i tablety HRS korzysta ze wszystkich nowoczesnych kanałów komunikacji, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego hotelu, nawet w czasie podróży. Założony w 1972 roku, HRS ma siedzibę w Kolonii i posiada oddziały w Szanghaju, Londynie, Paryżu, Warszawie, Rzymie, Stambule i w Moskwie. Jest też wyłącznym właścicielem portalu poświęconego Alpom, z siedzibą w Innsbruck: www.tiscover.com.
Więcej informacji na stronie www.HRS.com
HRS na Facebooku: www.facebook.com/HRS
Kontakt dla mediów:
Anna Haliżak, Agata Górnicka
anna.halizak@triplepr.pl, agata.gornicka@triplepr.pl
Triple PR
Ul. Leszno 8 lok. 28; 01-972 Warszawa
tel. 022 216 54 16; 22 216 54 20 kom. 607-676-575, 600-266-216
Komentarze (0)