Firma » Biznes
Żarówka PR i Marketing wspiera Łódź Jungle Web 2013
Agencja wspiera promocję Łódź Jungle Web 2013, tegoroczną edycję konferencji, która szeroko pokazuje siłę marketingowego wykorzystania narzędzi internetowych. Żarówka PR i Marketing odpowiada za komunikację wydarzenia, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie merytoryczne projektu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Łódź Jungle Web 2013 odbędzie się 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania UŁ. Konferencja będzie obejmować kilkanaście prelekcji i warsztatów oraz panele dyskusyjne dotyczące tematyki social media marketingu, e-PR, SEM/SEO, e-commerce, mobile marketingu, a także projektowania stron WWW oraz wykorzystania blogów jako nowoczesnych narzędzi promocji w Internecie.
Nadesłał:
pr@zarowkamarketing.pl
|
Komentarze (0)