Firma » Biznes

Żarówka PR i Marketing wspiera Łódź Jungle Web 2013

Żarówka PR i Marketing nawiązała współpracę ze Studenckim Kołem Naukowym MarkeTEAM działającym przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Agencja wspiera promocję Łódź Jungle Web 2013, tegoroczną edycję konferencji, która szeroko pokazuje siłę marketingowego wykorzystania narzędzi internetowych. Żarówka PR i Marketing odpowiada za komunikację wydarzenia, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie merytoryczne projektu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Łódź Jungle Web 2013 odbędzie się 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania UŁ. Konferencja będzie obejmować kilkanaście prelekcji i warsztatów oraz panele dyskusyjne dotyczące tematyki social media marketingu, e-PR, SEM/SEO, e-commerce, mobile marketingu, a także projektowania stron WWW oraz wykorzystania blogów jako nowoczesnych narzędzi promocji w Internecie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pr@zarowkamarketing.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »