Rozrywka » Rozrywka
ZASZALEJ I POKOLORUJ WARSZAWĘ NA FESTIWALU KOLORÓW!
Zobacz więcej zdjęć » |
Już za chwilę słoneczny Sunvan Lipton Ice Tea wpadnie do Warszawy, aby podzielić się jasną stroną orzeźwienia na Festiwalu Kolorów. W najbliższy piątek 30 maja br. od godz. 19.00 będziemy się bawić w warszawskim Śnie Pszczoły przy ul. Ząbkowskiej 27/31!
Kolorowe orzeźwienie
Co Was czeka? Przede wszystkim kolorowy zawrót głowy dzięki fotobudce z wyrzutnią kolorów! Uruchom urządzenie, które rozpocznie odliczanie. Ustaw się do zrobienia zdjęcia. Gotowy? Naciśnij przycisk i uwolnij chmurę koloru! Rzuć okiem na dwa wydrukowane zdjęcia - ciekawe czy uda Ci się powstrzymać od śmiechu! Radosna pamiątka pozostanie z Tobą na długo. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnej strefy Wi-Fi oraz otrzymać Kolory Holi (posiadające odpowiednie certyfikaty) do pokolorowania twarzy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Podczas imprezy odbędą się także flashmoby muzyczne oraz wiele innych atrakcji! Kto kocha słońce? Wszyscy! Dlatego w strefie orzeźwienia będzie można je „złapać" w wyjątkowej grze „Catch the Sun" - ćwicz zręczność i refleks trafiając w migające światełko. Sprawdź czy będziesz szybszy od przeciwnika!
Nie zapomnimy również o orzeźwieniu - w specjalnie stworzonej strefie Lipton Ice Tea dla wszystkich spragnionych zostanie przygotowana orzeźwiająca mgiełka oraz schłodzona Lipton Ice Tea podawana przez ekipę strefy!
„Zachęcam do odwiedzania strefy Lipton Ice Tea, którą stworzymy w warszawskim Śnie Pszczoły. Będzie to doskonała okazja do wyśmienitej, pełnej kolorów i szaleństwa zabawy podczas której będziecie mogli delektować się smakiem prawdziwej herbaty i soczystych owoców Lipton Ice Tea. Przygotowaliśmy wiele ciekawych atrakcji, które wprawią wszystkich w świetny humor i pomogą odkryć jasną stronę orzeźwienia!" - powiedział Łukasz Prosiński, Brand Manager Lipton Ice Tea.
Słoneczna podróż Lipton Sunvan po Polsce
Od 10 maja br. Sunvan Lipton Ice Tea podróżuje po całej Polsce aby tworzyć wyjątkowe, słoneczne strefy orzeźwienia podczas juwenaliów, festiwali i koncertów. Można w nich posłuchać muzyki i odpocząć na mega wygodnych poduchach i hamakach.
Oprócz pozytywnego chill-outu, na poszukiwaczy jasnej strony orzeźwienia czeka wiele atrakcji takich jak trampolina, fotograf, który na życzenie zrobi zdjęcia i wydrukuje je na miejscu w dedykowanej ramce, czy wyjątkowa gra „Catch the Sun".
Słoneczny Sunvan Lipton Ice Tea rozkłada się także z wygodnymi pufami, poduszkami i leżakami na specjalnych „przystankach", gdzie czeka super orzeźwiająca i owocowa Lipton Ice Tea! Jeśli chcecie, żeby Sunvan odwiedził wasze ulubione miejsce, weźcie udział w głosowaniu, które odbywa się na stronie www.kierunekorzezwienie.pl.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose", co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose", PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Łukasz Prosiński
Brand Manager Lipton Ice Tea
Pepsi Cola General Bottlers
Tel. +48 663 630 170
e-mail: lukasz.prosinski@pepsico.com
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
Komentarze (0)