Firma » Reklama
Zdrowe stopy poniosą
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Problem zdecydowanie należy do poważnych i dotyczy sporego odsetka populacji. Czy istnieje naturalny, niewymagający ostrzykiwania skóry botoksem, sposób na nadmierną potliwość stóp?
Odpowiedź brzmi: tak, a to za sprawą IMR advertising by PR, która podpisała z Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetycznym Natu-Pharm umowę na wiosenno-letnią promocję kosmetyków ratujących nasze stopy przed wzmożonymi wysiłkami. „Przejdź przez lato suchą stopą" - tak brzmi hasło kampanii zaproponowane przez warszawską agencję PR.
Laboratorium Natu-Pharm produkuje Aleonic, zmiękczający krem z aloesem i olejem krokoszowym, który przeciwdziała nadmiernemu wysuszaniu i rogowaceniu naskórka stóp, pastę Natupharm z szałwią i olejkiem miętowym skutecznie przeciwdziałającą nadmiernemu poceniu się stóp oraz zasypkę Undosal w sposób pożądany zapobiegającą nadmiernej potliwości stóp i maceracji skóry.
Tak zaopatrzeni możemy ruszać na każde szlaki, gdzie oczy i nogi poniosą.
„Nasza autorska kampania obejmie współpracę z mediami drukowanymi i internetowymi - prozdrowotnymi, kobiecymi, męskimi oraz parentingowymi" - mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
| Nadesłał:
            IMR advertising by PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)