Firma » Reklama
Zimowa kuchnia Cukru Królewskiego
Zobacz więcej zdjęć » |
Polacy uwielbiają „Słodkie gesty”
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która po raz trzeci zawita do wybranych polskich miast. W listopadzie internauci zdecydowali, że w tym roku za słodkie gesty otrzymamy cieplutkiego gofra w: Szczecinie, Białymstoku, Łodzi i po raz trzeci w Krakowie. Pierwszych 500 życzliwych i serdecznych mieszkańców każdego z wymienionych miast, którzy przyjdą na spotkanie z ekipa gofrobusa, otrzyma też szablony do dekoracji cukrem pudrem. Słodki pojazd odwiedzi pierwsze z miast już 28-29 listopada, a pozostałe - w trzy kolejne przedświąteczne weekendy. Informacji o terminie i lokalizacji gofrobusa szukać można m.in. na: https://www.facebook.com/ZycieJestSlodkie. Okazję do skosztowania słodkości oprószonych cukrem pudrem będą mieli również klienci 30 wybranych sklepów wielkopowierzchniowych. Degustacje odbędą się w weekendy 12-13 oraz 19-20.12.2015.
www.zimowakuchnia.pl
Kolejnym elementem kampanii bożonarodzeniowej Cukru Królewskiego będzie promocja konsumencka, która potrwa od 1 do 20 grudnia 2015 r. W tym czasie każdy, kto zakupi dwa dowolne produkty tej marki (z wyłączeniem cukru białego 1 kg), będzie mógł otrzymać ściereczkę kuchenną z oryginalnym hasłem. Wyróżni ona kuchnię i z pewnością wywoła uśmiech na twarzach odwiedzających nas gości. Schemat jest niezwykle łatwy: po dokonaniu zakupu należy odwiedzić stronę www.zimowakuchnia.pl, odpowiedzieć na proste pytanie weryfikujące, wybrać wzór ściereczki, odesłać go wraz ze skanem lub zdjęciem paragonu pod wskazany adres i czekać na listonosza. Do rozdania jest aż 3 000 ściereczek kuchennych. Każdy konsument może dokonać dowolnej liczby zgłoszeń, dzięki czemu ma szansę otrzymać większą liczbę ściereczek.
Promocja konsumencka poza działaniami PR wsparta zostanie reklamą w mediach, która pojawi się m.in. w: kobiecych, kulinarnych i lifestylowych serwisach online, na internetowej platformie telewizyjnej – TVN Player, w wyszukiwarce internetowej Google oraz w prasie konsumenckiej.
Za działania z zakresu ATL, BTL oraz experiential marketing odpowiada dział client service agencji Havas Engage Warsaw. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Arena Media Communications. Za komunikację PR odpowiada krakowska agencja Open Media.
Komentarze (0)