Firma » Biznes
Złoty Laur Klienta dla kostek Libet
Zobacz więcej zdjęć » |
"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Ten zakrojony na dużą skalę plebiscyt, od kilku lat wskazuje produkty i usługi cieszące się największą popularnością odbiorców. O wyborze zwycięzców konkursu, jak co roku, zadecydował ogólnopolski sondaż marek, produktów i usług oraz głosowanie internautów i czytelników „Rzeczy o Biznesie” - dodatku do „Rzeczpospolitej”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Bardzo cieszy nas ta nagroda, zwłaszcza, że wyróżnienia te są tak naprawdę rekomendacją konsumenta – mówi Małgorzata Barańska, dyr. marketingu w Libecie - Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują tu sami klienci, dlatego wartość tego godła jest naprawdę znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku, wskazując produkty najlepiej znane i najwyżej cenione. Cieszymy się, że klienci doceniają funkcjonalność i trwałość naszych produktów, ale również dbałość o wyjątkową estetykę otoczenia, jakie można dzięki nim uzyskać.
To już trzeci „Złoty Laur Klienta” jakim klienci uhonorowali produkty sygnowane marką Libet. Wcześniej po to prestiżowe wyróżnienie firma otrzymała w 2009 i 2007 roku.
Nadesłał:
nota bene
|
Komentarze (0)