Firma » Praca
Zmiana na stanowisku Dyrektora Marketingu Grupy Paradyż
Zobacz więcej zdjęć » |
Do obowiązków Dyrektora Marketingu należy koordynacja działań w ramach globalnej strategii marketingowej obu spółek – Ceramiki Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. – zarządzając strukturą wewnętrzną złożoną z trzech działów: Działu Promocji i Reklamy, Działu Kreacji i Ekspozycji oraz Działu Systemów Wsparcia Sprzedaży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jako Dyrektor Marketingu odpowiada za spójną tożsamość wizualną firmy i budowanie międzynarodowej świadomości marek; opracowuje i wdraża strategię marketingową, a także planuje budżet marketingowy i odpowiada za jego realizację. Do jej obowiązków należy również przygotowywanie i realizacja kompleksowych działań z zakresu marketingu relacji dla partnerów handlowych reprezentujących zarówno rodzimy rynek budowlany, jak i 37 rynków zagranicznych. Ponadto koordynuje prace związane z przygotowaniem i realizacją międzynarodowych kampanii promocyjnych i wizerunkowych, projektowaniem i realizacją form ekspozycji produktów Grupy Paradyż w sieci sprzedaży, a także uczestnictwo Grupy Paradyż w polskich i zagranicznych imprezach targowych. Monitoruje rynek oraz zleca wykonanie badań i analiz. Dba również o właściwy wizerunek firmy na płaszczyźnie społecznej koordynując działania Grupy w obszarze CSR.
Od 6 lat w Grupie Paradyż – od początku związana z marketingiem – począwszy od stanowiska Managera Marketingu, następnie Kierownika Działu Promocji i Reklamy, p.o. Dyrektora Marketingu, a w ostatnim czasie Rzecznika Prasowego. W swojej dotychczasowej pracy była odpowiedzialna m.in. za wsparcie zarządzaniem marek w portfolio Grupy – badania marketingowe, pozycjonowanie, projektowanie i realizację efektywnych działań komunikacyjnych (kampanie reklamowe, komunikacja w kanale social media, działania wspierające sprzedaż i budujące świadomość marek oraz ich wizerunek w Polsce i na rynkach zagranicznych m.in. Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja).
Przed rozpoczęciem kariery w strukturach Grupy Paradyż, Dorota Kaźmierczak zdobywała doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i IT. Pracowała również na stanowisku dyrektora agencji reklamowej. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Komentarze (0)