Technologie » Telekomunikacja

Zunifikowana komunikacja podstawą działania współczesnego Call Center

Zunifikowana komunikacja podstawą działania współczesnego Call Center
Zobacz więcej zdjęć »
Warszawa, 16 marca 2010 r. – podstawą działania współczesnego Call Center są nie tylko wyszkoleni i kompetentni pracownicy, ale również nowoczesne technologie, które mają pozytywny wpływ na poziom i wygodę obsługi.

Na polskim rynku dostępny jest już DW Office firmy Sennheiser Communications - zestaw słuchawkowy do Call Center. To zaawansowane rozwiązanie telekomunikacyjne wspiera ideę zunifikowanej komunikacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W nowoczesnym Call Center pracownicy korzystają z wielu form komunikacji, takich jak poczta elektroniczna, komunikatory VoIP, telefonia IP, czy wideokonferencje. Podczas pracy konsultanci używają jednak przede wszystkim telefonów stacjonarnych i komputerów, a bez odpowiednich rozwiązań trudno jest im w pełni wykorzystać wszystkie dostępne narzędzia oraz dostosować je do danej sytuacji. Odpowiedzią na potrzeby współczesnego Call Center są zunifikowane rozwiązania telekomunikacyjne (UC).

Dzięki UC dobrze znane narzędzia służące do komunikacji z klientami stają się elementami jednego, kompleksowego systemu. Pracownik korzystający z odpowiednich urządzeń może na przykład używać komunikatorów VoIP i telefonii stacjonarnej, wykorzystując do tego celu pojedynczy interfejs. Dzięki zunifikowanej komunikacji konsultant ma wybór dowolnej i w danym momencie najodpowiedniejszej formy kontaktu z klientem. Niezależnie od tego, czy pracownik znajduje się przy biurku, czy też przemieszcza się w przestrzeni biurowej, pozostaje w telekomunikacyjnym centrum.

- Ujednolicenie narzędzi komunikacyjnych jest olbrzymim ułatwieniem pracy konsultantów Call Center. Dzięki rozwiązaniom takim jak DW Office firmy Sennheiser Communications pracownicy mogą korzystać zarówno z komunikatorów VoIP, jak również z tradycyjnej telefonii przewodowej. Bardzo ważną cechą nowego zestawu słuchawkowego, oprócz samego wspierania idei UC, jest też wygoda użytkowania. Dzięki zestawowi słuchawkowemu użytkownicy mogą poruszać się w zasięgu do 180 metrów od bazy w wolnej przestrzeni i do 55 m w typowych pomieszczeniach biurowych - mówi Tomasz Sieńczyk, współwłaściciel i dyrektor ds. rozwoju firmy Garets. - DW Office idealnie pasuje do organizacji stanowisk pracy typu hot desking, ponieważ daje możliwość błyskawicznego i bezproblemowego logowania dowolnej słuchawki do dowolnej bazy. W związku z tym każda osoba rozpoczynająca danego dnia pracę może usiąść przy dowolnym biurku i w ciągu kilku sekund rozpocząć pracę używając swojej osobistej słuchawki - dodaje.

Dobór rozwiązań technologicznych najwyższej klasy jest niezwykle istotny dla podniesienia jakości pracy w punktach Call Center. Konsultanci, którzy mogą wykorzystywać możliwości profesjonalnych narzędzi telekomunikacyjnych pracują efektywnie, a dzięki łatwości obsługi są w mniejszym stopniu narażeniu na stres spowodowany ewentualnymi usterkami lub nieznajomością funkcjonalności urządzeń. Możliwość doboru odpowiednich narzędzi komunikacyjnych wpływa również pozytywnie na relację z klientem, który szybko i bezproblemowo może połączyć się z pracownikiem Call Center i uzyskać niezbędne w danej chwili informacje.

Zróżnicowanie kanałów komunikacji wykorzystywanych w Call Center sprawia, że koniecznym staje się zastosowanie udogodnień, mających wpływ na działania konsultantów oraz na ocenę wykonywanej przez nich pracy. Dostosowanie infrastruktury teleinformatycznej do potrzeb pracowników jest warunkiem sukcesu firmy typu Call Center. Technologia Unified Communication ułatwia to, gdyż umożliwia optymalizację i automatyzację procesów biznesowych w firmach opierających swe działanie na komunikacji z klientami.

O firmie Garets

Firma Garets jest autoryzowanym importerem i dystrybutorem Sennheiser Communications w Polsce. Garets oferuje szeroką gamę produktów, które umożliwiają zastosowanie słuchawek nagłownych do profesjonalnej telekomunikacji oraz aplikacji multimedialnych. Firma Garets Sp z o.o. powstała w kwietniu 2004 roku. Spółkę założyły i trzon firmy tworzą osoby, które wcześniej zdobywały wiedzę współpracując z przedstawicielami największych producentów słuchawek nagłownych w Europie oraz na świecie. Więcej informacji o firmie Garets na www.garets.pl.

O Sennheiser Communications

Sennheiser to najsłynniejszy producent słuchawek nagłownych, mikrofonów oraz systemów konferencyjnych. Firma zdobyła uznanie wśród odbiorców sprzętów elektronicznych powszechnego użytku, profesjonalnych systemów transmisyjnych oraz w przemyśle muzycznym. W styczniu 2003 roku Sennheiser Electronic i William Demant Holding połączyły swe dążenia do telekomunikacji „wolnych rąk" we wspólne przedsięwzięcie Sennheiser Communications. Gama produktów firmy Sennheiser Communications zawiera zintegrowane rozwiązania do profesjonalnej telefonii, włączając w to „Call Center" i środowiska biurowe, jak również komputer i aplikacje multimedialne. W rozwijaniu produktów priorytetem jest zapewnienie pierwszej klasy jakości dźwięku, wyszukanego wzoru oraz optymalnego komfortu noszenia.

Dodatkowych informacji udzielają:

Tomasz Sieńczyk Aleksandra Bojanowska

Garets Monday PR

E-mail: tomasz.sienczyk@garets.pl E-mail:aleksandra.bojanowska@mondaypr.pl

Tel.: 22 815 62 61 Tel.: 22 48-78-421

605-221-401 668-824-253



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »