Firma » Reklama
Agencja On Board PR dla Brita
Agencja PR On Board PR podpisała umowę z producentem filtrów do wody BRITA obejmującą realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej. Celem projektu jest podniesienie świadomości Polaków w zakresie możliwości optymalizacji wody kranowej, z której korzystają w domu oraz korzyści płynących z zastosowania dzbankowych filtrów do wody. Działania edukacyjne skierowane do konsumentów prowadzone będą w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Doroty Ciszek pracujący w dziale Brand PR firmy On Board PR. Umowa została podpisana do końca roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
BRITA – Od ponad 40 lat BRITA zalicza się do grona czołowych ekspertów w dziedzinie filtrowania wody. To rodzinne przedsiębiorstwo, założone przez Heinza Hankammera w 1966 roku, stało się globalną firmą zatrudniającą na całym świecie personel liczący ok. 650 osób. BRITA posiada własne laboratoria i dział R&D, a produkowane przez firmę produkty do filtrowana wody posiadają wiele międzynarodowych certyfikatów jakości. Trzy obszary działalności firmy BRITA to: produkty konsumenckie (dzbankowe filtry do wody), produkty profesjonalne dla gastronomii oraz produkty ze zintegrowanym filtrem BRITA. Na polskim rynku firma obecna jest już od 15 lat, w tym od ponad 10 lat jako samodzielna spółka - BRITA Polska Sp. z.o.o.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. W 2009 zdobywca Impactora – nagrody dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)