Firma » Biznes

Alfavox wdrożył platformę dla Wirtualnego Oddziału w banku Alior Sync

Alfavox wdrożył platformę dla Wirtualnego Oddziału w banku Alior Sync
Zobacz więcej zdjęć »
Spółka z Bielska-Białej dostarczyła oraz zintegrowała z innymi systemami Alior Banku platformę alfa Video for CC. Rozwiązanie stało się częścią nowego Wirtualnego Oddziału banku Alior Sync, który został otwarty dla klientów.

Wirtualny oddział Alior Sync dostępny jest przez Internet, oferuje tylko internetowe produkty i usługi, jest także zsynchronizowany z portalami społecznościowymi i otwarty 24 godziny na dobę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Wirtualny Oddział gwarantuje nieograniczony dostęp online do osobistego bankiera z dowolnego miejsca na świecie przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W trakcie rozmowy wideo klienci mogą obserwować na ekranie własnego komputera interaktywną wizualizację ofert czy dokonywać transakcji. W Alior Sync można załatwić za pośrednictwem Internetu wszystkie te sprawy, które dotychczas realizowane były tylko w tradycyjnym oddziale – opowiada Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Departamentu Obsługi Zdalnej w Alior Banku.

W oddziale można spotkać się z wirtualnym bankierem i porozmawiać z nim m.in. dzięki rozwiązaniu alfa Video for CC. Do tej pory stronę Wirtualnego Oddziału odwiedziło już 228000 osób, a klienci, którzy skorzystali z usług oddziału, wystawili konsultantom oraz aplikacji bardzo wysokie noty.

- Alfa Video for CC to dodatkowy kanał komunikacji z klientem – zwłaszcza z tym, który przywiązany jest do tradycyjnych form kontaktu z doradcą. Nasz pomysł na to rozwiązanie wypłynął z przekonania, że bezpośrednia rozmowa podnosi zaufanie klienta do konsultanta i proponowanych przez niego rozwiązań – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Taki sposób komunikacji, jak podkreśla Alior Bank, umożliwia też bieżącą pomoc np. w procesie wypełniania formularza czy wniosku. Doradca, z którym klient rozmawia, może przeprowadzić klienta przez procesy związane ze składaniem zamówień, wyjaśniając na bieżąco problematyczne kwestie, odpowiadając na dodatkowe pytania, czy doradzając, jak wypełnić poszczególne rubryki.

Każda osoba czekająca na połączenie z konsultantem jest informowana o swoim miejscu w kolejce oraz przybliżonym czasie oczekiwania. Klient ma również możliwość pozostawienia na stronie prośby o oddzwonienie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

alfavox

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »