Firma » Finanse
Alior Bank po raz kolejny na podium rankingu tygodnika „Newsweek”
Zobacz więcej zdjęć » |
Alior Bank został wyróżniony przez tygodnik „Newsweek”, zajmując drugie miejsce w rankingu „Przyjazny Bank” w kategorii „Bankowość tradycyjna”. O lokacie w rankingu decydowała uprzejmość, zaangażowanie i kompetencje personelu oraz skuteczność przeprowadzania podstawowych operacji w placówce banku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Nagroda w kategorii „Bankowość tradycyjna” stanowi dla nas potwierdzenie ciężkiej pracy, przede wszystkim tej wykonywanej przez pracowników w oddziałach oraz placówkach partnerskich. Cieszymy się, że rynek docenia nie tylko naszą ofertę, ale także najwyższą jakość świadczonych usług – mówi Urszula Krzyżanowska-Piękoś, wiceprezes Alior Banku. - Strategia „Cyfrowego buntownika” stawia klienta indywidualnego w centrum uwagi, dlatego pod względem oferty i obsługi mamy nadzieję pozostać w czołówce banków przez dłuższy czas – dodaje Urszula Krzyżanowska-Piękoś.
Alior Bank po raz kolejny znalazł się na podium w kategorii „Bankowość internetowa”, zajmując tym razem trzecie miejsce. Przy ocenie brano pod uwagę przede wszystkim łatwość nawigacji po serwisie oraz intuicyjność i przejrzystość efektywność aplikacji, a także efektywność systemu transakcyjnego oraz kanałów kontaktu z bankiem. Oceniano również nowe usługi i funkcjonalności serwisów bankowości internetowej i mobilnej.
- Niedawno udostępniliśmy naszym klientom nowe systemy bankowości internetowej i mobilnej, co spotkało się z bardzo pozytywnymi reakcjami z ich strony. Nagroda w kategorii „Bankowość internetowa” stanowi dla nas dodatkowe potwierdzenie, że rozwój kanałów bankowości elektronicznej jest niezwykle ważny – mówi Celina Waleśkiewicz, wiceprezes Alior Banku. - Cieszymy się z wyróżnienia, tym bardziej, że zostaliśmy nagrodzeni w tej kategorii drugi rok z rzędu – dodaje Waleśkiewicz.
Ranking „Przyjazny Bank” jest przygotowywany wspólnie z firmą badawczą Millward Brown. Badanie opiera się na metodzie „tajemniczego klienta”. Audytorzy odbyli w sumie ponad 300 wizyt w placówkach, korzystali z infolinii bankowych oraz bankowości internetowej i mobilnej.
Komentarze (0)