Technologie » Komputery

Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie

Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie
Zobacz więcej zdjęć »
Analiza zachowań klientów w cyfrowym świecie odgrywa coraz większą rolę dla sprzedaży produktów i usług. Eksperci z Forrester Research1 prognozują, że zyski jakie firmy mogą osiągnąć dzięki skutecznej weryfikacji Big Data wzrosną do 1,2 bln dolarów w 2020 r.

Dlatego właśnie Asseco stworzyło nowy system, wykorzystujący mechanizmy zaawansowanej analizy predykcyjnej – Asseco Customer Intelligence (ACI). Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.

O sukcesie kampanii marketingowej i sprzedażowej decyduje przede wszystkim szczegółowe dopasowanie oferty do potrzeb odbiorców. Dlatego firmy powinny na bieżąco śledzić najnowsze techniki do analizy informacji, które ich klienci zostawiają w sieci.


Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/asseco_stworzylo_system_do_prognozowania_zachowan_klientow_w_internecie.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Za 1 dzień:
B.R.O. - spotkanie w Empik Bonarka, 17.12, godz. 18:00, Kraków
Za 25 dni:
Szkolenie Google Ads - rozpocznij przygodę z reklamą w wyszukiwarce
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »