Technologie » Komputery

Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie

Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie
Zobacz więcej zdjęć »
Analiza zachowań klientów w cyfrowym świecie odgrywa coraz większą rolę dla sprzedaży produktów i usług. Eksperci z Forrester Research1 prognozują, że zyski jakie firmy mogą osiągnąć dzięki skutecznej weryfikacji Big Data wzrosną do 1,2 bln dolarów w 2020 r.

Dlatego właśnie Asseco stworzyło nowy system, wykorzystujący mechanizmy zaawansowanej analizy predykcyjnej – Asseco Customer Intelligence (ACI). Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.

O sukcesie kampanii marketingowej i sprzedażowej decyduje przede wszystkim szczegółowe dopasowanie oferty do potrzeb odbiorców. Dlatego firmy powinny na bieżąco śledzić najnowsze techniki do analizy informacji, które ich klienci zostawiają w sieci.


Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/asseco_stworzylo_system_do_prognozowania_zachowan_klientow_w_internecie.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
Anna Maria Jopek gościem w krakowskim Empiku, 22.10, godz.:18:00, Empik Bonarka
Warsztaty z glinką, 20.10, godz:12:00, Empik Bonarka, Kraków
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »