Technologie » Komputery
Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Dlatego właśnie Asseco stworzyło nowy system, wykorzystujący mechanizmy zaawansowanej analizy predykcyjnej – Asseco Customer Intelligence (ACI). Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.
O sukcesie kampanii marketingowej i sprzedażowej decyduje przede wszystkim szczegółowe dopasowanie oferty do potrzeb odbiorców. Dlatego firmy powinny na bieżąco śledzić najnowsze techniki do analizy informacji, które ich klienci zostawiają w sieci.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/asseco_stworzylo_system_do_prognozowania_zachowan_klientow_w_internecie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Pełne ciepła prezenty i świąteczne dodatki do domu z ekspresową dostawą pod drzwi - Homla i Wolt
Rodzinna pasja i spełnione marzenie „Galanta opowieść o Łodzi” pomoże najmłodszym poznawać miasto
SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka”
Płyn do uszczelniania instalacji centralnego ogrzewania przy wycieku
Barszcz czerwony - smak, który rozgrzewa nie tylko w święta
Komentarze (0)