Firma » Finanse
Assistance domowe na fali wznoszącej od kilku lat. Pandemia paradoksalnie wspiera ten trend

64 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma  dla nich największą wartość. To wzrost aż o 7 p.p. w porównaniu do  poprzedniej edycji badania.  
- Nasze statystyki potwierdzają trend z badania i dobrze  oddają potencjał usług assistance domowego. Analizując dane z kwietnia  widać, że pomimo spadku wezwań assistance we wszystkich sektorach,  zainteresowanie assistance domowym jest większe niż assistance  medycznym. Wszystkie serwisy realizujemy na bieżąco. W minionym miesiącu  92 proc. próśb o pomoc związanych było z awarią RTV/AGD, a 6 proc.  dotyczyło awarii PC. – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.   
W  porównaniu z zeszłorocznym badaniem „Rynek usług assistance widziany  oczami klientów” można zauważyć istotny wzrost związany z obawą  respondentów o awarię  sprzętów RTV/AGD (54 proc., wzrost o 7 p.p.).
Rozwój assistance domowego 
Zakres  oferowanych usług assistance domowego jest systematycznie powiększany.  Pakiety assistance domowego ewoluują z roku na rok. Tworzone są w  odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, którzy w momencie awarii lub  nieszczęśliwego wypadku w domu oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie  kosztów oraz umówienie interwencji różnych specjalistów w trybie  assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. 
-  Assistance domowe staje się bardzo kompleksową usługą. Zwiększają się  sumy  ubezpieczeniowe, zakres napraw oraz liczba sprzętów objętych  ochroną. W typowym roku, aż 31 procent osób korzysta z usług fachowca,  takiego jak hydraulik czy elektryk. W ostatnich miesiącach jednak,  szczególnie popularne były naprawy sprzętów gospodarstwa domowego i  sprzętu komputerowego. Nie jest to nic zaskakującego, zważywszy na  lockdown, pracę zdalną i miliony Polaków, którzy niemal z dnia na dzień,  większość czasu zmuszeni byli spędzać w domach i mieszkaniach. – dodaje Piotr Ruszowski.
Najważniejsze bezpieczeństwo 
Fachowcy  mający kontakt z klientami zachowują wszystkie środki ostrożności  mające na celu zminimalizować ryzyko przeniesienia choroby droga  kropelkową. 
- Podczas naszej codziennej pracy pamiętamy  przede wszystkim o zdrowiu i bezpieczeństwie. Często myjemy ręce,  używamy żeli i płynów dezynfekujących oraz korzystamy ze środków ochrony  osobistej. Zwracamy uwagę aby nie dotykać rękami twarzy. Nosimy  przyłbice lub maseczki. Pamiętamy również o zachowaniu bezpiecznego  dystansu między sobą a klientem. – mówi Konrad Budziak, usługodawca Mondial Assistance.  
[1] Badanie  zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Ipsos Polska w  dniach 17.01. – 19.02.2020 roku. Metoda realizacji badania to wywiady  ilościowe przeprowadzone techniką CATI. Uwzględniono ogólnopolską próbę  reprezentatywną ze względu na płeć, wiek, województwo i wielkość  miejscowości (N = 1700). Badanie zrealizowano dziewiąty raz z rzędu  według tych samych parametrów badawczych i jest ono źródłem wiedzy na  temat trendów i tendencji dla usług assistance na rynku finansowym.
Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.
Mondial Assistance
press box
                    
                
						Rozszerzanie diety niemowląt – o czym warto pamiętać			
						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
Komentarze (0)