Firma » Finanse
Assistance domowe z największym potencjałem

Były to najczęstsze usterki, które przytrafiały się Polakom.  Statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance domowego w Polsce.  
- Wykorzystywanie assistance domowego rośnie z roku na rok.  Na przestrzeni ostatnich czterech lat o ponad 33 proc. wzrosła liczba  osób, które skorzystały z tego rodzaju usługi. Z naszych danych wynika,  że w 2017 roku 21 proc. osób podczas awarii w domu sięgnęło po pomoc  fachowca, którego ma w ramach pakietu assistance dołączonego do produktu  ubezpieczeniowego czy bankowego - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. 
Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD
Największym  powodzeniem wśród osób posiadających assistance domowe cieszą się  usługi specjalistów naprawiających sprzęt gospodarstwa domowego,  radiowo-telewizyjny i komputerowy. Naprawa taka może odbyć się na  miejscu lub w serwisie. Asystor gwarantuje również transport popsutych  urządzeń do serwisu i z powrotem do domu klienta. 
- W 2017  roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego  potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń),  zalaniem (22 proc.) oraz awarią  komputera (5 proc.). W razie potrzeby,  np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance domowego można liczyć  również na zabezpieczenie mieszkania i mienia, jego transport oraz  tymczasowe zakwaterowanie – dodaje Piotr Ruszowski.
Kompleksowe pakiety 
Zakres  oferowanych usług assistance domowego jest systematycznie powiększany.  Należy pamiętać, że assistance domowe to również pomoc ekipy  sprzątającej po awarii lub szkodzie, a także rezerwacji stolika w  restauracji czy biletów do teatru (Concierge). 
- Assistance  domowe to także pomoc w sytuacji kryzysowej w organizacji codziennych  czynnościach takich jak organizacja opieki nad dziećmi, organizacja  opieki nad osobami po hospitalizacji, starszymi i niesamodzielnymi, a  także zwierzętami domowymi – mówi Piotr Ruszowski. 
Pakiety  assistance domowego tworzone są w odpowiedzi na zapotrzebowanie  klientów, którzy w momencie awarii lub nieszczęśliwego wypadku w domu  oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie kosztów oraz umówienie  interwencji różnych specjalistów, np. hydraulika, elektryka, ślusarza w  trybie assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.  
[1]  Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Ipsos  Polska w dniach 9.01. – 11.02.2018 roku. Metoda realizacji badania to  wywiady ilościowe przeprowadzone techniką CATI. Uwzględniono  ogólnopolską próbę miejską reprezentatywną ze względu na płeć, wiek i  wielkość miejscowości (N = 1700). Badanie zrealizowano siódmy raz z  rzędu według tych samych parametrów badawczych, będące źródłem wiedzy na  temat trendów i tendencji dla usług assistance na rynku finansowym.
Mondial Assistance
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			
Komentarze (0)