Motoryzacja » Samochody

Badanie satysfakcji dealerów samochodowych

Badanie satysfakcji dealerów samochodowych
Zobacz więcej zdjęć »
SEAT jest jedną z najbardziej cenionych przez dealerów marką samochodową w Polsce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W opublikowanym właśnie raporcie prezentującym wyniki pierwszego w Polsce niezależnego badania satysfakcji dealerów samochodowych przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Ernst & Young oraz Polską Izbę Motoryzacji Consulting marka SEAT znalazła się na wysokiej 7. pozycji.

Także w ujęciu wyników sprzedaży w Polsce marka SEAT notuje w bieżącym roku sukcesy. Podsumowując wyniki osiągnięte od stycznia do końca października br. SEAT znajduje się na 12-tym miejscu w rankingu najpopularniejszych marek w segmencie nowych aut. Oznacza to wzrost sprzedaży o +68,7% w stosunku do adekwatnego okresu roku ub. Natomiast sprzedaż zrealizowana w październiku vs sprzedaż w miesiącu wrześniu br. wzrosła aż o +147,5%. Fakt ten świadczy o dynamiczne rosnącym zaufaniu Klientów do marki SEAT w Polsce.

„Po 7 latach branża budzi się z kryzysu. Chcemy się rozwijać i sprzedawać więcej niż kiedykolwiek. Planujemy znaczący wzrost liczby punktów sprzedaży oraz obsługi posprzedażnej w Polsce. Dlatego też bardzo wysoka pozycja marki SEAT w opublikowanych wynikach badań oraz rosnące zainteresowanie Klientów powodują, iż z ogromnym optymizmem patrzę w przyszłość,” podsumował Andrzej Kublik, prezes zarządu IMC S.A., oficjalnego importera SEAT-a w Polsce.

O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone w okresie od 3 września do 31 października 2007 przez Polską Izbę Motoryzacji Consulting i Międzynarodową firmę doradczą Ernst&Young, według standardów realizowanych w krajach Unii Europejskiej i USA. W badaniu wzięli udział właściciele i osoby zarządzające stacjami dealerskimi.

Ocena „satysfakcji dealerskiej” została oparta na trzech płaszczyznach, na których dealerzy dokonywali oceny swoich importerów. Pierwszą z nich była ocena sprzedawanego produktu; obejmowała ona całość aspektów z nim związanych takich jak jakość, dostępność czy niezawodność. Drugą płaszczyznę stanowiła polityka producenta/importera, jako przedstawiciela międzynarodowego koncernu. Składała się na nią ocena atrakcyjności umowy dealerskiej, konkurencyjność strategii rynkowych, oraz podejście do prowadzenia biznesu. Trzecią była ocena importera jako firmy, która wpisana w polskie realia zatrudnia konkretnych ludzi, posiadając przy tym własną kulturę organizacyjną.

Plik z raportem jest dostępny na stronach: http://www.ey.com/global/content.nsf/Poland/Automotive
http://www.pim.org.pl/index.php?a=si&iid=25529



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

sp

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »