Firma » Reklama

CH Janki – Dobrze ubrane

CH Janki – Dobrze ubrane
Zobacz więcej zdjęć »
Centrum Handlowe Janki rozpoczęło modową kampanię wizerunkową, inspirowaną nowymi, wiosennymi kolekcjami odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Kampania potrwa do końca marca.

Plakaty w nasyconych i zdecydowanych barwach z nową linią graficzną nawiązującą do mody i projektów krawieckich są głównym elementem prowadzonej w marcu kampanii outdoorowej, promującej Centrum Handlowe Janki. Jej celem jest podkreślenie bogatej oferty modowej CH Janki, obejmującej odzież, obuwie, akcesoria oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kampania zakłada dotarcie do podstawowej grupy Klientów CH Janki, jakimi są średniozamożne i zamożne kobiety, mieszkające w południowych rejonach Warszawy, śledzące najnowsze trendy w modzie i robiące zakupy dla całej rodziny.

W kampanii postawiono na ostre kolory, wyrazistą linię kreatywną kojarzoną z modą i jednocześnie nawiązującą do wiosny. Graficznym motywem przewodnim jest prezentacja modelek na tle miasta „uszytego" z gęsto ułożonych szwów. Wiosenno - krawieckie akcenty wykorzystano także w hasłach reklamowych np. „Kroi się na wiosnę. Nowe kolekcje." W dolnej części plakatów umieszczono logotypy sklepów, znajdujących się w CH Janki. Plakaty kampanii rozmieszczono na billboardach zlokalizowanych w pobliżu centrum handlowego i na drogach dojazdowych z Warszawy. Zdecydowana kolorystyka wyróżnia outdoor, podkreśla osobowość centrum, przyciąga wzrok, jest wyraźnie zauważalna. Kampanię outdoorową wzmocnią materiały POS eksponowane wewnątrz galerii handlowej.

„Centrum Handlowe Janki jest przede wszystkim miejscem weekendowych zakupów dla mieszkańców okolicznych miejscowości i południowych dzielnic Warszawy" - mówi Ewa Flader, Dyrektor Regionalny ds. Zarządzania Nieruchomościami Apsys Polska, zarządcy CH Janki. To przyjemne, bezpieczne i doskonale znane Klientom centrum handlowe. Nasza kampania odświeża jego wizerunek i podkreśla kompleksową oraz bogatą ofertę modową, która spełnia oczekiwania Klientów CH Janki" - dodaje Ewa Flader.

Za kreację odpowiada agencja E - GRAPHICS. Równolegle z kampanią outdoorową prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »