Dom » Budownictwo
Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

 Polski producent bram, okien, drzwi i  ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in.  dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne  podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube  marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu  „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób  zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.   
Nowy odcinek programu „Salonowe Rewolucje” przedstawia szybką  metamorfozę salonu JAPI-BUD z Pszczyny. Dzięki nowej aranżacji  przestrzeni, wykorzystującej autorską koncepcję komunikacji produktowej,  całe pierwsze piętro zmieniło się w nowoczesną przestrzeń sprzedażową.  Powstała także zupełnie nowa ekspozycja na zewnątrz, która stanowi  wizytówkę salonu. Proces zmian można obejrzeć pod linkiem www.youtube.com/watch?v=ljkjdVUZgSQ&feature=youtu.be  oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl .
Ekspozycja  zewnętrzna, powstała w miejscu niewykorzystanej przestrzeni, prezentuje  bramę i ogrodzenie MODERN marki WIŚNIOWSKI. To ogrodzenie jest częścią  systemu Home Inclusive, która łączy wzorniczo bramy, okna, drzwi i  ogrodzenia WIŚNIOWSKI. Goście salonu mogą także sprawdzić jak działa  MultiBox, czyli funkcjonalny słupek pełniący rolę skrzynki na listy i  paczki oraz w jakich wariantach występuje. Ta część to dopiero zapowiedź  tego, co znajduje się w środku, a jej zadaniem jest zachęcić  potencjalnego klienta do wejścia. 
Wewnątrz centralną część  stanowi Strefa Konceptu, w której równomierne oświetlenie potęguje  wrażenie spójności bram, okien, drzwi i ogrodzenia w kolorze z palety  barw Home Inclusive 2.0. Kolekcja ta pozwala dobrać kluczowe elementy  posesji i domu tak, by harmonijnie się dopełniały i tworzyły przemyślaną  oraz spójną całość. Niezwykle istotną rolę odgrywają tu strukturalne  barwy z drobinkami metalicznymi, nadające efekt 3D powierzchni.
Co wyróżnia salon JAPI-BUD z Pszczyny? 
Punktu  sprzedaży JAPI-BUD dzięki metamorfozie marki WIŚNIOWSKI zyskał zupełnie  nowe oblicze. Nie tylko od strony wizualnej, ale i komunikacji z  klientami.
- Kluczowa jest tu innowacyjna komunikacja produktowa.  Nadaliśmy jej wizualny wymiar, a zaczynamy od oprowadzania klienta po  salonie, żeby pomóc odnaleźć mu się w przestrzeni i sprawić, aby  zobaczył pełną ofertę w odpowiedniej kolejności. Dzięki zastosowaniu  strzałek wiadomo w jakim kierunku się przemieszczać i co się tam  znajduje – takie wskazówki są bardzo cenne. Ponadto produkty na  ekspozycji są oznaczone specjalnymi naklejkami zawierającymi polecenia  zachęcające do interakcji i podstawowe informacje – tłumaczy dr Marek  Borowiński Shop Doctor i ambasador projektu „Salonowe Rewolucje”. -  Chcemy, aby kupujący wypróbował prawdziwe produkty: otworzył, dotknął,  sprawdził jak działają, dlatego nie montujemy kartonowych imitacji.  Klient wie, co kupuje, nie podejmuje decyzji na podstawie obrazka w  katalogu ani modelu z plastiku – dodaje dr Borowiński.
 
Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami
Salonowe  Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem  Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu.  Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i  oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i  otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki  WIŚNIOWSKI.
Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą  pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w  serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . 
Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje: 
- P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
- P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
- P. H. U. Olbud Straszyn
- JAPI-BUD DUDA Sp.j.
- P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
- Materiały Budowlane Sp. z o.o.
- F. P. H. U Nowoczesny Dom
- P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych
 
 Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.
WIŚNIOWSKI
press box
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)