Technologie » Komputery
Czy firmy produkcyjne zmienią strategię?
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Chcąc sprostać wymaganiom nabywców, twórcy produktów szukają rozwiązań w obszarze łańcucha wartości, który jest swoistym zbiorem funkcji, realizowanych w firmach, począwszy od działań badawczo-rozwojowych, poprzez produkcję, sprzedaż, aż po serwis posprzedażowy. Każdy z tych elementów tworzy wartość dodaną, a celem przedsiębiorców powinno być stworzenie wartości, które przewyższą ponoszone koszty. Czy jednak są oni świadomi potrzebnych zmian?
Decyzje zakupowe, czyli jak klient dokonuje zakupów
Każdy zakup to dla konsumentów ryzyko, związane z utratą pieniędzy, ewentualnym brakiem akceptacji społecznej, bezpieczeństwa. To także spora dawka emocji, gdyż klienci kupują nie tylko produkt. Kupują przede wszystkim swoje oczekiwania, a na nie składa się szereg czynników jak funkcjonalność produkty, prostota, intuicyjność, ale także opakowanie, wsparcie posprzedażowe, oferowane przez producenta – mówi Daria Widerowska, Marketing Manager, IT.integro - Decyzja zakupowa wiąże się z zaangażowaniem, którego poziom zależny jest od wartości produktu – dodaje. Kupujący zadają sobie liczne pytania. „Czy spodoba się to moim znajomym?”, „Co zrobić, jeśli się zepsuje?”, „Czy będę musiał poświęcić dużo czasu zanim opanuję funkcje tego produktu?”.Łańcuch wartości w przedsiębiorstwie
Najczęściej jeden produkt czy markę tworzy wiele komponentów, pochodzących od różnych producentów. Konsumenci nie są tego świadomi i gdy są niezadowoleni z określonego elementu składowego, winią właściciela marki, a nie dostawcę podzespołów. Aby dbać o reputację marki produktu, producenci coraz większą wagę przywiązują do kontroli łańcucha wartości, począwszy od kreacji aż po konsumpcję.
czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/erp/czy_firmy_produkcyjne_zmienia_strategie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)