Technologie » Internet
(Darmowy) Mobilny internet w Netii
Zobacz więcej zdjęć » |
Mobilny internet Netii będzie dostępny jako usługa dodatkowa do łącza stacjonarnego w dwóch taryfach - z pakietem danych 100 MB lub 1 GB. Użytkownicy internetu i telefonu Netii na jej własnych łączach i liniach uwolnionych w ramach LLU, będą mogli korzystać z niższej taryfy bezpłatnie. Pozostali klienci zapłacą za nią 9,90 zł miesięcznie, a limit 1 GB będzie dla wszystkich dostępny za 29 zł miesięcznie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Badania rynku wskazują, że już 19 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp jednocześnie do mobilnego i stacjonarnego internetu. Szacuje się, że do 2012 roku ta liczba wzrośnie do 32 proc." - powiedział Adam Górniak, dyrektor ds. strategii w Netii. - „Wzbogacenie przez Netię oferty o mobilny dostęp do internetu jest wyjściem naprzeciw potrzebom tej grupy klientów" - dodał Adam Górniak.
Niskie ceny i przewidywalny rachunek
Z mobilnego internetu Netii będą mogli korzystać zarówno użytkownicy indywidualni, jak i biznesowi. Dzięki zasięgowi, w którym znajdzie się ponad 55 proc. populacji Polski, nie będą musieli rozstawać się z dostępem do sieci podczas weekendowych wypadów, zajęć w szkole, czy spotkań biznesowych poza biurem.
Użytkownicy, którym wyczerpie się pakiet transferu danych, nie muszą się obawiać rachunku za przekroczenie limitu. Aby kontynuować korzystanie z usługi będą mieli do wyboru dwa warianty prostych doładowań: 100 MB za 19 zł lub 1 GB za 40 zł. Będzie je można zamówić przez NetiaOnline lub telefonicznie. Prędkość pobierania danych w mobilnym internecie Netii sięgać będzie 1 Mb/s (sieć 3G - UMTS/HSDPA). W ramach usługi, Netia zaoferuje klientom po atrakcyjnej cenie mobilny modem USB firmy ZTE.
Mobilna kampania reklamowa
Możliwość otrzymania internetu mobilnego przy zakupie stacjonarnego, zadecydowała o wyborze konceptu kreatywnego, który zakładał pokazanie społeczności Romów, kojarzącej się tradycyjnie z częstym przemieszczaniem się i zmianą miejsca zamieszkania. Stąd też przedstawienie w spotach samochodu z przyczepą, wokół której toczy się życie bohaterów.
Główną rolę - Króla Cyganów gra Tomasz Kot - Twarz Netii, obsadzony w roli „głowy rodziny". Jego filmowy syn korzysta z internetu zarówno stacjonarnego - w obozowisku, jak i mobilnego - w drodze.
Za kreację kampanii, która rozpocznie się 6 sierpnia, odpowiada agencja Brasil, zaś za planowanie mediów Zenith Optimedia. W kampanii wykorzystane zostaną główne oraz wybrane tematyczne kanały TV (2 spoty 30 sek. i 2 spoty 15 sek.), radio (spot 30 sek. i 15 sek.), prasa oraz wybrane sale kinowe (2 spoty 40 sek.).
Zdjęcia do filmów trwały dwa dni i kręcone były w okolicach Warszawy. W filmach udział wzięli prawdziwi Romowie. Na planie obecnych było 16 statystów, 9 zwierząt i jeden kaskader.
Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)