Rozrywka » Rozrywka

Do Warszawy dotarło „Wyzwanie Smaku”!

Do Warszawy dotarło „Wyzwanie Smaku”!
Zobacz więcej zdjęć »
Pepsi pierwszy raz w Polsce prowadzi znaną na świecie kampanię "Wyzwanie Smaku" (Pepsi Challenge).

Od początku lata w czasie publicznych imprez, każdy  może wziąć udział w teście - zabawie, która pozwala na porównanie smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów gazowanych typu cola. Warszawiacy oraz turyści odwiedzający stolicę mogą przetestować swoje kubki smakowe między 28 sierpnia a 1 września.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Ideą akcji jest zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i wybrania, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testów dostaje do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybiera bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane są w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.

 

Ekipę „Wyzwania Smaku” można spotkać między 28 sierpnia a 1 września w okolicy Krakowskiego Przedmieścia, Nowego Światu oraz przy Placu Zamkowym.

 

Kampania jest prowadzona od początku lipca do końca września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce. „Wyzwanie Smaku” odwiedziło już m.in.: Gdańsk, Gdynię, Mielno, Szczecinek, Mikołajki, Kraków, Zakopane, Poznań, Kołobrzeg, Łódź i Szczecin. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Influent.pr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »