Technologie » AGD - RTV
Dynamiczny rozwój sieci NEONET - 30 nowych sklepów w 2017 roku, a w planach kolejne otwarcia

Wysiłki przyniosły efekty – marka otworzyła lub zrelokowała w sumie 30  nowych sklepów, a 30 kolejnych zmodernizowała. – To dopiero początek – zapowiada Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET.    
Dzięki ostatnim inwestycjom NEONET jest obecny w blisko 300  lokalizacjach w całej Polsce, głównie w miastach o liczbie mieszkańców  nieprzekraczającej 200 tysięcy. Jednak 2017 rok był ważny dla marki nie  tylko ze względu na otwarcia nowych punktów sprzedaży. 
- W  ubiegłym roku otworzyliśmy lub zrelokowaliśmy 30 sklepów, ale przede  wszystkim rozpoczęliśmy zakrojony na szeroką skalę proces rewitalizacji  naszych salonów - mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET. – W  ramach modernizacji dostosowujemy dostępne powierzchnie do najnowszych  standardów poprzez wprowadzanie autorskich rozwiązań ekspozycyjnych,  usprawnienie systemów bezpieczeństwa i inwestycje w infrastrukturę,  czyli na przykład wymianę oświetlenia na LEDowe. Do tej pory poddaliśmy  takim zabiegom ponad 30 sklepów, a planujemy już kolejne wdrożenia  - dodaje. 
Podążanie  za trendami przynosi efekty – po pierwsze w postaci pozytywnych opinii  ze strony klientów, po drugie w postaci wzrostu mierzalnych wskaźników  operacyjnych. Relokacje, rewitalizacje i otwarcia to jednak jeszcze nie  wszystko. Na nadchodzące miesiące NEONET szykuje kilka niespodzianek. 
- W  2018 roku planujemy też parę dodatkowych zmian w przestrzeni naszych  sklepów, ale na razie nie mogę podawać szczegółów. Na pewno zaskoczymy  rynek kilkoma ciekawymi realizacjami w tym roku - podsumowuje Bartosz Piotrowski. 


Grupa NEONET jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym www.neonet.pl. Misją Grupy NEONET jest, by Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie Klientów przyniosły Grupie NEONET wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in.: Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku NEONET dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej E-Square.
NEONET
press box
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)