Rozrywka i wypoczynek » Gry
Dzień Dziecka w owocowym miasteczku
Zobacz więcej zdjęć » |
1 czerwca to idealna okazja, aby zaproponować dzieciom nowe atrakcje na WWW, dlatego powstał serwis, który pozwoli im spędzić trochę czasu w pysznej atmosferze owocowego miasteczka, po którym oprowadzają najmłodszych jego najważniejsi mieszkańcy - mówi Marta Mirowska, Account Manager z Venti, odpowiedzialna za projekt www.dzemy.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Serwis proponuje gry i zabawy dla dzieci w wieku 6 - 12 lat. Maluchom spodobają się malowanki i gry zręcznościowe typu ‘połącz kropki', dla nieco starszych znajdą się tutaj inne atrakcje -‘meblowanie owocowych domków' czy ‘rywalizacja w przelotach nad miasteczkiem'.
Jak we wszystkich innych serwisach dziecięcych przygotowywanych dla Agros Nova przez Venti (m.in.www.Pysio.pl), również w przypadku dzemy.pl, marka sponsorująca witrynę jest tylko tłem i dobrym pretekstem do zaoferowania internautom rozrywki lub walorów edukacyjnych poprzez zabawę - podkreśla Arek Słota, Interactive Brand Manager z Agros Nova.
Agencja interaktywna Venti współpracuje z firmą Agros Nowa (właścicielem wielu marek spożywczych, m.in.: Fortuna, Garden, Karotka, Łowicz, Pysio, Tarczyn) od kilku lat. Projektuje i wykonuje serwisy produktowe, opracowuje strategie obecności wybranych marek w Sieci, realizuje dla nich działania promocyjne online.
Agencja interaktywna Venti działa na rynku B2B od kilkunastu lat, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: AIG, Gatta, Konica Minolta, PZU, Real, Telekomunikacja Polska, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych, specjalistów e-marketingu oraz copywriterów dostarcza Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija serwisy WWW, oferuje usługi w zakresie pozycjonowania, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, projektuje i wdraża platformy e-commerce, oraz systemy zarządzania treścią. Venti jest trzykrotnym laureatem prestiżowego branżowego konkursu Webstarfestival oraz Złota Witryna, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.
Łowicz (marka należąca do Agros Nova) - rodzina produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów i koncentratów pomidorowych, dań gotowych warzywno - mięsnych oraz mrożonych produktów mącznych i ziemniaczanych. Kategorię produktów dżemowych tworzą 4 linie produktów: dżemy niskosłodzone, konfitury niskosłodzone, powidła węgielkowe, żurawina i borówka. Łowicz obecny jest na rynku od ponad 40 lat. Od wielu lat jest również liderem rynku: zarówno całego segmentu produktów dżemowych (35,4% udziałów wartościowo, średnia za 2008, AC Nielsen), jak również w poszczególnych liniach produktów: dżemów (43% wartościowo, średnia za 2008, AC Nielsen), konfitur (30% wartościowo, średnia za 2008, AC Nielsen), powideł (35% udziałów wartościowo, średnia za 2008, AC Nielsen) oraz żurawin i borówek (46% udziałów wartościowo, średnia za 2008, AC Nielsen). Produkty dżemowe Łowicza powstają według tradycyjnych, polskich receptur z aromatycznych, naturalnie słodkich, wysokiej jakości owoców, nie zawierają żadnych sztucznych barwników czy aromatów, nie są konserwowane chemicznie.
Komentarze (0)