Firma » Reklama
Dzień Ziemi z Cityboard Media przez cały rok
Dzień Ziemi to odbywająca się na całym świecie co roku w dniu 22 kwietnia akcja mająca na celu promowanie postaw ekologicznych. Eko tematy na stałe weszły do zakresu komunikacji wielkich firm, a co za tym idzie do ofert firm reklamowych, w tym również z branży reklamy zewnętrznej.
Zwraca na nie uwagę także Cityboard Media. Zabiegi mające na celu uwrażliwienie ludzi na sprawy związane z naturalnym środowiskiem możemy obserwować cały rok. Ich autorami są między innymi firmy, które ekologię wpisały w swoje działania komunikacyjne z zakresu CSR. Sam ekologiczny komunikat to połowa sukcesu. Sposób ich przekazu jest równie ważny. Dlatego tak istotne jest, aby firmy prowadzące działania z obszaru ekomarketingu używały w komunikacji narzędzi, które nie przeczą założeniom przyjaznym środowisku. Taką możliwość daje swoim klientom Cityboard Media. Jako jedyna firma na rynku polskim oferuje klientom realizację kampanii na ekologicznym materiale ekspozycyjnym - ekoplakacie™. To innowacyjne rozwiązanie, które daje zupełnie nową jakość tym, którzy chcą być konsekwentni w swoich ekologicznych działaniach i którym zależy na umacnianiu wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie. Każdy klient, który zdecyduje się na przeprowadzenie swojej kampanii reklamowej na ekoplakacie™, aktywnie dba o środowisko naturalne: druk na tym podłożu odbywa się wyłącznie przy użyciu najnowszej generacji maszyn drukarskich i przy zastosowaniu nowoczesnych tuszy UV - co oznacza ograniczenie emisji do atmosfery. W czasie montażu ekoplakatu na nośnikach nie używa się wody ani kleju, którego wykorzystanie utrudnia proces utylizacji plakatów. Istotna jest również waga ekoplakatu™, mniejsza niż waga plakatów papierowych, co oznacza efektywny transport i szybki montaż, a więc także ograniczenie emisji do atmosfery. Po zakończeniu kampanii ekoplakat™ nie staje się niebezpiecznym dla środowiska odpadem, ponieważ jest w 100% przetwarzalny. Może być przetworzony na regranulat, który jest surowcem do wyrobu wielu przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie itd. Może być również wykorzystany jako źródło energii. Ekoplakat™ jest zatem elementem, który idealnie dopełnia kampanie outdoorowe firm, które na co dzień aktywnie promują dbałość o środowisko i które wiedzą, że społeczna odpowiedzialność biznesu to potężne narzędzie, które pozwala na wyróżnienie się spośród konkurencji. To rozwiązanie zyskuje coraz więcej zwolenników wśród klientów Cityboard Media: w kwietniu korzystają z niego m.in. Fortis, Levis, PKO BP i McDonald’s realizując swoje kampanie reklamowe na ekoplakacie. # # #Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku. Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada PR Manager Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 376 99 00 wew. 145Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Mokotowska 100-640 Warszawa www.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)