Technologie » Internet

E-zakupy oczami klientów. Jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl

E-zakupy oczami klientów. Jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Serwis skupiający opinie o sklepach internetowych Opineo.pl oraz najstarsza polska porównywarka cenowa Skąpiec.pl po raz kolejny przygotowały raport „E-zakupy oczami klientów. Niezależny ranking dotyczący sklepów internetowych i produktów”.

Znaleźć w nim można ranking sklepów internetowych, zestawienia najpopularniejszych produktów oraz praktyczny poradnik e-konsumenta.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Raport przygotowany przez Opineo.pl i Skąpiec.pl skierowany jest przede wszystkim do konsumentów, którzy regularnie dokonują zakupów przez Internet oraz do osób, które pierwszą transakcję w sieci mają dopiero przed sobą. Publikacja może być jednak cenną lekturą również dla właścicieli sklepów internetowych, porównywarek cenowych oraz pasaży handlowych, a także producentów.


Wyniki rankingu


Niezależny ranking sklepów internetowych powstał w oparciu o opinie zebrane przez serwis Opineo.pl od e-klientów, którzy dokonali transakcji w ponad 16 tys. sklepów internetowych. W zestawieniu znalazły się te sklepy, które konsumenci oceniali najlepiej. „Na średnią punktację każdego ze sprzedawców składa się ocena kilku aspektów działalności: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz ogólny poziom zadowolenia klienta, który mierzony jest chęcią polecenia sklepu znajomym” – wyjaśnia Paweł Kucharzak z Opineo.pl. Sklepy internetowe walczyły o podium w trzech kategoriach: „Mega-sklepy”, „Sklepy średniej wielkości” oraz „Młode wilki”.
Do grona „Mega-sklepów” zaliczone zostały podmioty, które wyróżniają się rozpoznawalną marką, posiadają minimum 5 000 opinii w serwisie Opineo.pl oraz charakteryzują się dużym zasięgiem działania. W kategorii tej po raz kolejny zwyciężyło ELECTRO.pl. W pierwszej trójce znalazło się również Morele.net oraz Redcoon.pl.

Jeśli chodzi o „Sklepy średniej wielkości” (minimum 1500 opinii, duży/średni zasięg, specjalizacja) oraz „Młode wilki” (minimum 300 opinii, średni zasięg działania, specjalizacja) to sprzedawcy dodatkowo podzieleni zostali ze względu na specjalizacje: Komputery, Fotografia, RTV i AGD.

Zwycięzcy w kategorii "Sklepy średniej wielkości" i "Młode wilki"
W raporcie znaleźć można również Najlepsze sklepy 2011 w kategoriach: „Dla Dzieci”, „Motoryzacja”, „Odzież i Obuwie”, „Apteka”, „Zegarki i Biżuteria”, „Zdrowie i Uroda”, „Żywność”, „Dom i Wnętrze”, „Książki” oraz „Artykuły zoologiczne”


Raport „E-zakupy oczami klientów” to jednak nie tylko rankingi najlepszych sklepów internetowych. W publikacji znalazły się również zestawienia najpopularniejszych produktów na Skąpiec.pl. „Z naszych danych wynika, że polscy e-konsumenci zainteresowani są przede wszystkim elektroniką. Na liście dziesięciu najchętniej odwiedzanych w serwisie produktów znalazły się bowiem telewizory, aparaty cyfrowe, telefony komórkowe, a także tablet, nawigacja GPS oraz konsola”, wyjaśnia Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl.

Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w oparciu o analizę ruchu w serwisie Skąpiec.pl w okresie od 1 kwietnia  do 31 października 2011 oraz w oparciu o opinie użytkowników serwisu Opineo.pl.

Całość raportu dostępna jest tutaj



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

skapiec

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »