Technologie » Internet
EC1 ŁÓDŹ… rozwija się offline i online
Zobacz więcej zdjęć » |
Agencja interaktywna Venti, odpowiedzialna za internetowe działania realizowane na potrzeby projektu EC1 Łódź - Nowe Centrum w Łodzi, przygotowała drugi serwis WWW związany z tym tematem. Tym razem jest to witryna przeznaczona dla mieszkańców Łodzi, mediów oraz inwestorów zainteresowanych włączeniem się do projektu EC1.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Witryna www.ec1lodz.pl gromadzi historyczne i aktualne informacje na temat projektu, informuje o postępie prac nad przebudową terenu EC1, przetargach dla wykonawców i otwartych inwestycjach - mówi Maciej Antczak z Venti. Serwis prezentuje wizualizacje projektu Nowego Centrum w Łodzi, przybliża genezę pomysłu i przedstawia jego inicjatorów.
W ubiegłym roku agencja Venti odpowiadała za przygotowanie i realizację działań online, mających na celu spopularyzowanie koncepcji Specjalnej Strefy Kultury, oraz samego konkursu na projekt SSS (będący częścią przedsięwzięcia EC1 Łódź) wśród architektów z całego świata. Obecnie, firma koordynuje rozwój serwisu www.ec1lodz.pl - odpowiada za strukturę informacji, dostarcza technologię, opracowuje projekty graficzne...
Z Venti współpracujemy już ponad rok, a w planach mamy kolejne wspólne realizacje, które wdrażane będą w związku z wydarzeniami związanymi z EC1 Łódź w 2009 i 2010 roku - mówi Mariusz Jachimek, PR & Marketing Manager z „Ec1 Łódź Miasto Kultury - Instytucja Kultury".
Dla przypomnienia... EC1 Łódź to projekt przebudowy historycznego centrum Łodzi i stworzenia olbrzymiego kompleksu architektonicznego, będącego jednocześnie centrum kulturalnym. Przedsięwzięcie obejmuje między innymi budowę: Centrum Festiwalowo - Kongresowego, Centrum Nauki i Techniki, stworzenie Specjalnej Strefy Sztuki (skupiającej liczne galerie, muzea...). W projekt zaangażowane są władze miasta, przedstawiciele świata kultury, oraz międzynarodowe organizacje, co czyni go przedsięwzięciem na skalę światową.
---
http://www.ec1lodz.pl
http://www.sztukiswiata.org.pl
http://www.venti.com.pl
Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku internetowym B2B od 11 lat, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Appetita, Gatta, Konica, Premium Foods, Pollena, PZU, Real, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych, specjalistów e-marketingu oraz copywriterów dostarcza Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija serwisy WWW, oferuje usługi w zakresie pozycjonowania, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, prowadzi działania SEM, projektuje i wdraża platformy e-commerce, oraz systemy zarządzania treścią. Venti jest dwukotnym laureatem prestiżowego branżowego konkursu Webstarfestival, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.
Komentarze (0)