Technologie » Internet

EC1 Łódź… rozwija się offline i online

EC1 Łódź… rozwija się offline i online
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja interaktywna Venti, odpowiedzialna za internetowe działania realizowane na potrzeby projektu EC1 Łódź – Nowe Centrum w Łodzi, przygotowała drugi serwis WWW związany z tym tematem.

Tym razem jest to witryna przeznaczona dla mieszkańców Łodzi, mediów oraz inwestorów zainteresowanych włączeniem się do projektu EC1.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Witryna www.ec1lodz.pl gromadzi historyczne i aktualne informacje na temat projektu, informuje o postępie prac nad przebudową terenu EC1, przetargach dla wykonawców i otwartych inwestycjach - mówi Maciej Antczak z Venti. Serwis prezentuje wizualizacje projektu Nowego Centrum w Łodzi, przybliża genezę pomysłu i przedstawia jego inicjatorów.

W ubiegłym roku agencja Venti odpowiadała za przygotowanie i realizację działań online, mających na celu spopularyzowanie koncepcji Specjalnej Strefy Kultury, oraz samego konkursu na projekt SSS (będący częścią przedsięwzięcia EC1 Łódź) wśród architektów z całego świata. Obecnie, firma koordynuje rozwój serwisu www.ec1lodz.pl  - odpowiada za strukturę informacji, dostarcza technologię, opracowuje projekty graficzne...

Z Venti współpracujemy już ponad rok, a w planach mamy kolejne wspólne realizacje, które wdrażane będą w związku z wydarzeniami związanymi z EC1 Łódź w 2009 i 2010 roku - mówi Mariusz Jachimek,  PR & Marketing Manager z „Ec1 Łódź Miasto Kultury - Instytucja Kultury"

Dla przypomnienia... EC1 Łódź to projekt przebudowy historycznego centrum Łodzi i stworzenia olbrzymiego kompleksu architektonicznego, będącego jednocześnie centrum kulturalnym. Przedsięwzięcie obejmuje między innymi budowę: Centrum Festiwalowo - Kongresowego, Centrum Nauki i Techniki, stworzenie Specjalnej Strefy Sztuki (skupiającej liczne galerie, muzea...). W projekt zaangażowane są władze miasta, przedstawiciele świata kultury, oraz międzynarodowe organizacje, co czyni go przedsięwzięciem na skalę światową.

Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku internetowym B2B od 11 lat, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Appetita, Gatta, Konica, Premium Foods, Pollena, PZU, Real, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych, specjalistów e-marketingu oraz copywriterów dostarcza Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija serwisy WWW, oferuje usługi w zakresie pozycjonowania, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, prowadzi działania SEM, projektuje i wdraża platformy e-commerce, oraz systemy zarządzania treścią. Venti jest dwukotnym laureatem prestiżowego branżowego konkursu Webstarfestival, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »