Technologie » Komputery
Epicor wprowadza rozwiązanie do przywracania danych - System Backup & Recovery
System Backup & Recovery to nowość w ofercie Epicor skierowana do średniej wielkości firm posiadających system Epicor ERP. Na atrakcyjność finansową inwestycji wpływa możliwość korzystania z systemu w formie usługi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, rozszerzył ofertę rozwiązań IT o system przywracania danych - Epicor System Backup & Recovery. Aplikacja pozwala na szybki dostęp do systemów Epicor ERP w razie awarii i chroni firmy przed utratą informacji biznesowych.
System Backup & Recovery został zaprojektowany z myślą o średniej wielkości przedsiębiorstwach i stanowi atrakcyjną kosztowo oraz funkcjonalnie alternatywne dla tradycyjnych rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych. Klienci Epicor korzystają z systemu w formie usługi, ponosząc wyłącznie koszty w postaci minimalnej opłaty konfiguracyjnej oraz miesięcznych opłat zależnych od liczby użytkowników. Dodatkowe opłaty są naliczane tylko w przypadku, gdy klient musi uruchomić system zapasowy. Rozwiązanie jest dostępne dla użytkowników Epicor ERP, Epicor Vantage lub Epicor Vista korzystających
z Microsoft SQL Server.
Epicor System Backup & Recovery działa w oparciu o sprawdzoną technologię,
a oprogramowanie oraz dane są przechowywane w zabezpieczonych, zdalnych centrach danych. Gotowe rozwiązanie obejmuje instalację, konfigurację, monitorowanie oraz reakcję
w sytuacjach awaryjnych. Kopia systemu ERP klienta jest przechowywana w sieci, a na serwerze Epicor ERP instaluje się dedykowane oprogramowanie. Następnie między serwerem klienta a centrum danych Epicor nawiązywane jest zabezpieczone połączenie, które służy do tworzenia zapasowej kopii danych i przełączania awaryjnego. Dane z lokalnej bazy danych Epicor ERP są kopiowane w czasie rzeczywistym do centrali i monitorowane przez całą dobę. Jeśli klient musi uruchomić system zapasowy, Epicor zapewnia dostęp do systemu
i krytycznych danych w ciągu dwóch-czterech godzin, w zależności od okoliczności i liczby użytkowników.
System ERP wymaga ochrony
System ERP to centralne rozwiązanie, które steruje działaniem całego przedsiębiorstwa. Mając na względzie jego rolę w funkcjonowaniu firmy, warto rozważyć inwestycję w aplikację, która zagwarantuje płynność pracy i bezpieczeństwo danych w sytuacjach awaryjnych. Brak odpowiednich zabezpieczeń może spowodować przestoje, warte tysiące a nawet miliony,
w zależności od wielkości firmy oraz branży. W razie nieposiadania systemów chroniących organizacje narażają się również na koszty i sankcje związane z nieprzestrzeganiem przepisów oraz wymagań udziałowców w zakresie ciągłości biznesowej. Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych skutecznie ogranicza ryzyko operacyjne.
Z badań przeprowadzonych przez Forrester Research i Disaster Recovery Journal 82 proc. osób podejmujących decyzje odnośnie ciągłości biznesowej stwierdziło, że poziom ryzyka w ich firmach stale wzrasta. Do najważniejszych czynników zaliczają: 1) zależność od technologii; 2) złożoność procesów biznesowych; 3) częstotliwość i intensywność katastrof naturalnych. Opinie respondentów mają przełożenie na realia biznesowe — w ciągu pięciu ostatnich lat ponad 60 proc. firm skorzystało z planów awaryjnych, zapewniających płynność działań, a ponad jedna czwarta wykorzystała je trzy razy lub więcej1.
„Każdy przestój może mieć poważny wpływ na wyniki finansowe i reputację firmy — powiedział Malcolm Fox, wiceprezes ds. marketingu produktów w firmie Epicor. — W przypadku awarii systemu ERP albo katastrofy naturalnej należy jak najszybciej przywrócić dane i wznowić przerwaną działalność. Kiedy liczy się każda sekunda, rozwiązanie Epicor System Backup & Recovery pozwala zachować ciągłość biznesową”.
Epicor System Backup & Recovery jest obsługiwany przez zespół 60 doświadczonych architektów systemu oraz specjalistów w zakresie aplikacji i pomocy technicznej. Rozwiązanie jest wspierane przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku, z trzech globalnych centrów operacyjnych.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
ITBC_Com
|
Komentarze (0)