Rozrywka » Rozrywka
Fani marki Lipton Ice Tea uwalniają pozytywną energię w centrum Warszawy
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Finałem działań jest niestandardowa nagroda dla najlepszych wirtualnych tancerzy – zdjęcia zwycięzców znalazły się bowiem na siatce outdoorowej umieszczonej w centrum Warszawy. Nagrodę można oglądać do końca września.
Akcja „Zaklinacze Mango” towarzyszyła wprowadzeniu na rynek nowego wariantu smakowego herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green Mango. Zadaniem użytkowników aplikacji było zapraszanie znajomych do grup tancerzy – „Zaklinaczy Mango” – i, przez cały okres trwania konkursu, codzienne wykonywanie wirtualnego, radosnego układu tanecznego. Członkowie zwycięskiego zespołu „Zaklinaczy Mango” o nazwie ZIOMANA w nagrodę za najlepszy wynik znaleźli się na siatce outdoorowej umieszczonej na ul. Chmielnej 10 w Warszawie oraz otrzymali specjalnie zaprojektowane na tę okazję koszulki Lipton Ice Tea Green Mango.
Niestandardowa akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem fanów marki Lipton Ice Tea i została przez nich pozytywnie przyjęta – świadczą o tym blisko cztery tysiące aktywnych użytkowników aplikacji. „Zaklinacze Mango” wpisują się w filozofię marki wyrażaną w haśle „Drink Positive”, która przez taniec komunikuje pozytywny, pełen energii i radości świat Lipton Ice Tea.
Aplikację przygotowała agencja interaktywna DigitalOne, która od 2010 roku odpowiada za komunikację marki Lipton Ice Tea w internecie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)