Firma » Reklama
Fotolia otwiera się na północne rynki wraz z uruchomieniem szwedzkiej strony
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa strona internetowa, dostępna pod adresem www.fotolia.se, oznacza uruchomienie 23 rynku serwisu Fotolia, potwierdzając czołową pozycję banku zdjęć w Europie i jednego z wiodących microstocków światowego formatu.
Uruchomienie szwedzkiej strony strategicznym ruchem
W ostatnich latach Fotolia dostrzegła rosnące zapotrzebowanie na obrazy stockowe na lokalnym rynku w Szwecji. Aby zapewnić dalsze dostarczanie prawdziwie globalnych usług i produktów, nowa szwedzka strona będzie oferować pełen zakres usług, wliczając w to Miesięczny Abonament, z cenami zaczynającymi się już od 1.40 SEK za obraz.
Lokalny zespół w Sztokholmie będzie oferował klientom pomoc w języku szwedzkim, a także wsparcie w temacie innych usług oferowanych przez serwis Fotolia również mailowo i telefonicznie. Country Manager i szwedzki kierownik projektu Mikael Elfstrom wniósł ze sobą bogate doświadczenie i wiedzę na temat lokalnego rynku: – Szwedzki rynek jest bardzo specyficzny i scentralizowany, tak więc wprowadzenie banku zdjęć Fotolia do Sztokholmu pozwoli nam na rozszerzenie naszej bazy klientów, jak i na większą dywersyfikację obrazów znajdujących się w kolekcji serwisu Fotolia, w której aktualnie znajdują się już ponad 22 miliony zdjęć w licencji royalty-free.
Udostępnienie zbioru banku zdjęć Fotolia dla niemal 10 milionów Szwedów może być również milowym krokiem dla dalszej ekspansji banku zdjęć na pozostałe rynki skandynawskie. Otwarcie na kraje skandynawskie wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska kreatywnego na wyspecjalizowane treści nordyckie. W kwietniu 2013 roku Fotolia otworzyła swoją stronę w Holandii i już zauważalna jest większa różnorodność wśród obrazów oferowanych w kolekcji banku. W wyniku globalnego wzrostu Fotolia ma obecnie ponad 4.1 miliona użytkowników w 23 krajach, w 14 lokalnych językach.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
GlobalBrand
|
Komentarze (0)