Firma » Finanse
Grupa PayU buduje markę w Europie Środkowo-Wschodniej
GECAD ePayment weszła w skład grupy PayU w 2010 r. W pierwszym etapie procesu rebrandingu firma zmieni swoje logo z ePayment, online payments, build up your sales na ePayment. Member of PayU. Będzie ono wykorzystywane przez kilka miesięcy, do momentu przyjęcia docelowej nazwy marki - PayU. Na początku czerwca, identyczny element (Member of PayU), podkreślający przynależność do międzynarodowej grupy, pojawił się także w logotypie polskiego agregatora płatności należącego do PayU - Platnosci.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Właścicielem spółek należących do grupy PayU jest międzynarodowy koncern medialny Naspers. W 2010 roku PayU obsłużyła ponad 31 milionów transakcji o łącznej wartości ponad 800 milionów euro. W Polsce posiada ponad 40 proc. rynku płatności internetowych, w Rumunii natomiast udział PayU w płatnościach online to ponad 90 proc.
- Proces rebrandingu, który będzie odbywał się w ciągu kolejnych miesięcy, ma dwa główne cele. Po pierwsze, przyjęcie regionalnej marki PayU, zgodnie z decyzją holdingu Naspers o prowadzeniu działalności w sektorze płatności internetowych w regionie pod jedną marką. Po drugie, ogłoszenie nowej strategii rozwoju, którą będziemy podążać przez najbliższe lata - wyjaśnia Daniel Nicolescu, Dyrektor Generalny ePayment. - Na początek zdecydowaliśmy się na zastąpienie starego hasła zwrotem „Member of PayU", w ostatnim etapie przestaniemy używać i tego sformułowania, określając się wyłącznie jako PayU - dodaje.
Rozwój rumuńskiego agregatora płatności online, zdecydowanego lidera na rynku e-commerce w tym kraju, będzie następował w trzech kierunkach:
1. Rozszerzenie zintegrowanej oferty dostępnych metod płatności (obecnie są to: płatności kartą, mikropłatności (SMS, DMTF), przelewy bankowe, bankowość internetową, Mobilis i PayPal).
2. Rozwój i wdrożenie nowych usług uzupełniających płatności online, przeznaczonych dla dokonujących zakupów w sieci .
3. Regionalna ekspansja poprzez eksport technologii.
- Proces rebrandingu to również doskonały moment na zwiększenie naszej obecności w świadomości osób dokonujących zakupów w sieci. Przeprowadzimy serię kampanii i zorganizujemy kilka wydarzeń, aby wesprzeć nasze działania skierowane do sklepów internetowych i przede wszystkim kupujących - deklaruje Daniel Nicolescu.
Grupa PayU oferuje profesjonalne rozwiązania w dziedzinie e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Prowadzi działalność w Polsce, Czechach i Rumunii, a wkrótce obecna będzie także na Węgrzech. Aby ułatwić dostęp do informacji na temat serwisów koncernu Naspers oferujących systemy płatnościowe, uruchomiona została strona korporacyjna http://www.payu.eu/.
- Jest to kolejny krok na drodze realizacji strategii firmy, której głównym elementem jest ekspansja na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Strona ta podkreśla międzynarodowy charakter naszej spółki, szybko zdobywającej nowe rynki - mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU.
O ePayment
ePayment jest agregatorem rozwiązań dla rynku e-commerce, liderem na rynku rumuńskim i częścią międzynarodowej grupy PayU należącej do Naspers Ltd., drugiego potentata rynku e-commerce na świecie. Spółka oferuje własny system płatności online ePayment® przeznaczony dla podmiotów zajmujących się sprzedażą produktów i usług w Internecie. Więcej informacji na stronie http://www.epayment.ro/.
O Grupie PayU
PayU łączy innowacyjne rozwiązania, bezpieczeństwo i niezawodność technologiczną, dostarczając narzędzia z zakresu płatności online. W chwili obecnej działa na rynku polskim (http://www.platnosci.pl/), czeskim (http://www.payu.cz/) i rumuńskim (http://www.epayment.ro/).
Właścicielem PayU jest międzynarodowy holding Naspers oferujący usługi oparte na technologiach medialnych oraz komunikacyjnych. Więcej informacji na stronie http://www.payu.eu/.
O Naspers
Naspers to międzynarodowa grupa medialna notowana na giełdach w Johannesburgu i Londynie. Strategia rozwoju biznesu holdingu zakłada przejmowanie lub tworzenie społeczności w poszczególnych krajach, jak również rozwój działalności w regionie poprzez oferowanie usług w sektorze e-commerce, rozwiązań komunikacyjnych, serwisów społecznościowych, tworzenia treści serwisów i gier. Więcej informacji na stronie http://www.naspers.com/.
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)