Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Heineken znów w roli głównej w najnowszym filmie o przygodach Jamesa Bonda - Spectre
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na dwa miesiące przed światową premierą filmu Spectre, Heineken ogłasza kolejną odsłonę współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie. W zintegrowanej kampanii konsumenci z całej Polski uzyskają dostęp do unikalnych materiałów zza kulis filmu, a także możliwość uczestniczenia w przełomowej kampanii social mediowej.
Nowa kampania w pełni czerpie z 17-letniej współpracy pomiędzy Heinekenem i serią o agencie Jej Królewskiej Mości. Obejmuje ona już siedem filmów – od Jutro nie umiera nigdy po najnowszy Spectre. W tym wydaniu, tak samo jak w ostatnim filmie Skyfall, znów będziemy mogli zobaczyć butelkę Heinekena w dłoni Daniela Craiga, który już po raz czwarty wcieli się w postać Jamesa Bonda. Główną rolę, Daniel zagra nie tylko w filmie, ale również w najnowszej reklamie telewizyjnej Heinekena, którą już wkrótce zobaczyć będzie można na małym ekranie, we wszystkich większych kanałach telewizyjnych w Polsce i w Internecie.
Kampanii telewizyjnej, towarzyszyć będzie unikalna kampania w social media, która po raz pierwszy wzniesie się na niespotykane dotąd wyżyny marketingu. O ile marka Heineken znana jest ze swoich, przekraczających wszelkie granice akcji marketingowych, o tyle wspólnie z Bondem, postawi poprzeczkę naprawdę wysoko. Akcja zaangażuje nie tylko fanów marki Heineken czy Jamesa Bonda, ale także miłośników gadżetów i nowinek technicznych wprost ze świata Bonda. Więcej szczegółów tej aktywacji zostanie ujawnionych w najbliższym czasie.
Niespodzianki czekać będą na fanów Jamesa Bonda także na półkach sklepowych w całej Polsce. Już od września pojawią się na rynku specjalne, dedykowane opakowania z bondowym motywem. To w nich, miłośnicy świata Bonda odnajdą niepublikowane wcześniej materiały z planu zdjęciowego najnowszych przygód agenta. Wystarczy zeskanować telefonem komórkowym logo na butelce Heinekena, aby otrzymać dostęp do unikalnych scen zza kulis.
Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec mówi: „Heineken oraz seria filmów o Bondzie są partnerami już od 1997 r. To niezwykle ekscytujące, że najnowszy film Spectre daje kolejną szansę na realizację wspólnych pomysłów. W ramach tej współpracy tworzymy pasjonujące, innowacyjne globalne kampanie marketingowe, które stanowią dużą wartość zarówno dla marki filmowej, jak i dla marki Heineken na całym świecie”
Kolejne dane na temat wyjątkowej misji Heinekena, zostaną udostępnione już niebawem. Odliczanie czas zacząć!
Heineken jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa. Butelki w charakterystycznej zielonej butelce dostępne są niemal w każdym sklepie na całym świecie. W Polsce produkowany jest przez Grupę Żywiec. Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 procent. Swoją nazwę zawdzięcza twórcy oryginalnej receptury – Gerardowi Aadrianowi Heinekenowi, który opracował ją w 1869 roku. Więcej informacji na temat historii piwa i marki Heineken można znaleźć na stronie www.heineken.pl
Grupa Żywiec S.A. to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4500 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje 26 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl
EON Productions Limited oraz Danjaq LLC to spółki w pełni kontrolowane przez rodzinę Broccoli/Wilson i będące jej własnością. Danjaq to spółka z siedzibą w USA, będąca współwłaścicielem (wraz z Metro-Goldwyn-Mayer Studios) praw autorskich do nakręconych już filmów o Jamesie Bondzie i sprawująca kontrolę nad produkcją oraz światową sprzedażą kolejnych. EON Productions z siedzibą w Wielkiej Brytanii to spółka powiązana z Danjaq zajmująca się produkcją filmów o Jamesie Bondzie. Seria o agencie 007 to najdłuższa historia filmowa realizowana od 1962 r., w ramach której powstały już dwadzieścia trzy filmy. Michael G Wilson i Barbara Broccoli zastąpili w tej działalności Alberta R. Broccoli pseud. Cubby, a na swoim koncie mają jedne z największych hitów z serii o Bondzie, m. in. CASINO ROYALE, QUANTUM OF SOLACE i SKYFALL. Dwudziesty czwarty film o agencie pt. SPECTRE znajduje się obecnie w fazie postprodukcji.
Metro-Goldwyn-Mayer to czołowa firma w branży rozrywkowej zajmująca się głównie produkcją i światową dystrybucją filmów i treści telewizyjnych. Spółka może się poszczycić jednym z największych światowych zbiorów wysokiej jakości filmów oraz treści telewizyjnych. Ponadto MGM inwestuje w krajowe i międzynarodowe kanały telewizyjne oraz jest większościowym udziałowcem i dystrybutorem United Artists Media Group (UAMG). Więcej informacji na stronie www.mgm.com.
Sony Pictures Entertainment (SPE) jest spółką zależną Sony Entertainment Inc., podmiotu powiązanego z japońską Sony Corporation. Działalność globalna spółki SPE obejmuje produkcję, zakup i dystrybucję telewizyjną, sieci telewizyjne, tworzenie i dystrybucję treści cyfrowych, eksploatację studiów nagraniowych oraz rozwój nowych produktów, usług i technologii rozrywkowych. Więcej informacji na stronie http://www.sonypictures.com.
Film SPECTRE został wyprodukowany przez Eon Productions Alberta R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios i Sony Pictures Entertainment, a wyreżyserował go zdobywca Oskara Sam Mendes. Główną rolę gra Daniel Craig, który w agenta 007 wciela się już po raz czwarty.
*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
aleksandra.raszczuk
|
Komentarze (0)