Gospodarka » Żywność
Henryk Kania i Polskie Snaki na targach Anuga
W ciągu pięciu dni stoisko odwiedziło kilkaset osób, które z ogromnym zainteresowaniem poznawały ofertę produktów Henryk Kania. Wyroby firmy zostały przyjęte bardzo entuzjastycznie. Największym zainteresowaniem cieszyły się oryginalne przekąski mięsne – Polskie Snaki, które Henryk Kania zaprezentował w kilku wersjach smakowych: kabanosy classic, z wołowiną, peperonii, czosnkowe, a także kiełbasy krakowska sucha i z szynką. W nowych przekąskach Polskie Snaki, odwiedzający poza wyśmienitym smakiem tradycyjnej polskiej kiełbasy docenili poręczne, nowoczesne i atrakcyjne opakowania, a także fakt, że Polskie Snaki nie muszą być przechowywane w warunkach chłodniczych.
Stoisko ZPM Henryk Kania zaprezentowało się w sektorze Anuga Meat, które w wyjątkowy sposób wyróżniało się na tle największych i najważniejszych europejskich przedsiębiorstw miesnych, obecnych na targach.
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)