Firma » Reklama

Idealna reklama. Jak perfekcyjnie wykorzystać tablicę reklamową

Reklamę napotykamy praktycznie na każdym kroku. Plakaty, citylighty, tablice reklamowe - we Wrocławiu to norma. Jednak mimo takiej ilości reklam zawsze jesteśmy w stanie wyłowić wzrokiem tę jedną, według nas perfekcyjną.

 Co ona ma w sobie takiego, że trudno nam oderwać od niej wzrok? Jakie są cechy reklamy idealnej?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Rozmiar ma znaczenie

Ile razy podczas przygotowywania prac na lekcję plastyki lub na szkolny konkurs staraliśmy się, żeby była ona jak najpiękniejsza? Dumni, przynosiliśmy ją do szkoły, a wtedy okazywało się, że ginie ona zupełnie przy wielkich kartach z bristolu, jakich użyli nasi koledzy. Tak samo jest z reklamą. Musi być jak największa, żeby była zauważalna.

O wyższości grafiki nad tekstem

Do odbiorcy najlepiej przemawia chwytliwy obrazek oraz ciekawe hasło reklamowe. Wszelkie elaboraty dotyczące firmy należy schować na inną okazję, możena  jakąś konferencję. W kampanii reklamowej liczy się przede wszystkim dotarcie do klienta, które musi być natychmiastowe, aby zapisało się w jego pamięci na dłużej.

Prostota

Nie należy przesadzać z wymyślną grafiką i tekstem. Odbiorca będzie czuł się zagubiony i nie wiedząc, na czym ma zatrzymać wzrok, czym prędzej go odwróci. Proste, nie udziwnione zdjęcie lub obraz, uwypuklone hasło reklamowe - to załatwi sprawę.

Geometria górą

Niezbyt skomplikowane, znane adresatowi reklamy kształty ułatwiają mu odbiór przesłania. Lepiej unikać dziwnych form, ponieważ możemy zniechęcić naszego potencjalnego klienta do zapoznania się z ofertą firmy.

Tylko nie Wingdings

Czytelna czcionka to podstawa. Zrezygnujmy z zakrętasów i dziwnych kształtów, bo jeśli tego nie zrobimy, odbiorca zamiast wczytać się w hasła reklamowe, będzie się zastanawiał, co tam właściwie jest napisane.

 

Zobacz przykładowe tablice reklamowe z Wrocławia.

Kolor - znak rozpoznawczy

Z barw możemy “utkać” sobie znak firmowy, byle tylko nie oznaczać każdej litery innym kolorem. Najlepiej zdecydować się na dwa, góra trzy kolory i zestawić je z kontrastującym tłem. Najważniejsza jest czytelność przekazu, bo to na tym nam zależy - żeby klient przeczytał, przyswoił i skorzystał z oferty.

 

Autor: Wrocławska Agencja Reklamowa



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Reklamowa we Wrocławiu
http://vizer.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »