Firma » Reklama

Idealna reklama. Jak perfekcyjnie wykorzystać tablicę reklamową

Reklamę napotykamy praktycznie na każdym kroku. Plakaty, citylighty, tablice reklamowe - we Wrocławiu to norma. Jednak mimo takiej ilości reklam zawsze jesteśmy w stanie wyłowić wzrokiem tę jedną, według nas perfekcyjną.

 Co ona ma w sobie takiego, że trudno nam oderwać od niej wzrok? Jakie są cechy reklamy idealnej?


Rozmiar ma znaczenie

Ile razy podczas przygotowywania prac na lekcję plastyki lub na szkolny konkurs staraliśmy się, żeby była ona jak najpiękniejsza? Dumni, przynosiliśmy ją do szkoły, a wtedy okazywało się, że ginie ona zupełnie przy wielkich kartach z bristolu, jakich użyli nasi koledzy. Tak samo jest z reklamą. Musi być jak największa, żeby była zauważalna.

O wyższości grafiki nad tekstem

Do odbiorcy najlepiej przemawia chwytliwy obrazek oraz ciekawe hasło reklamowe. Wszelkie elaboraty dotyczące firmy należy schować na inną okazję, możena  jakąś konferencję. W kampanii reklamowej liczy się przede wszystkim dotarcie do klienta, które musi być natychmiastowe, aby zapisało się w jego pamięci na dłużej.

Prostota

Nie należy przesadzać z wymyślną grafiką i tekstem. Odbiorca będzie czuł się zagubiony i nie wiedząc, na czym ma zatrzymać wzrok, czym prędzej go odwróci. Proste, nie udziwnione zdjęcie lub obraz, uwypuklone hasło reklamowe - to załatwi sprawę.

Geometria górą

Niezbyt skomplikowane, znane adresatowi reklamy kształty ułatwiają mu odbiór przesłania. Lepiej unikać dziwnych form, ponieważ możemy zniechęcić naszego potencjalnego klienta do zapoznania się z ofertą firmy.

Tylko nie Wingdings

Czytelna czcionka to podstawa. Zrezygnujmy z zakrętasów i dziwnych kształtów, bo jeśli tego nie zrobimy, odbiorca zamiast wczytać się w hasła reklamowe, będzie się zastanawiał, co tam właściwie jest napisane.

 

Zobacz przykładowe tablice reklamowe z Wrocławia.

Kolor - znak rozpoznawczy

Z barw możemy “utkać” sobie znak firmowy, byle tylko nie oznaczać każdej litery innym kolorem. Najlepiej zdecydować się na dwa, góra trzy kolory i zestawić je z kontrastującym tłem. Najważniejsza jest czytelność przekazu, bo to na tym nam zależy - żeby klient przeczytał, przyswoił i skorzystał z oferty.

 

Autor: Wrocławska Agencja Reklamowa



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Reklamowa we Wrocławiu
http://vizer.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Za 3 dni:
XXVIII edycja festiwalu Sounds of the Dolomites w górach Trentino we Włoszech
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »