Firma » Bankowość
ING udostępnia nowy kanał komunikacji dla klientów
Zobacz więcej zdjęć » |
Forum jest dodatkowym narzędziem komunikacji klientów z Bankiem, obok telefonu, e-mail i programu Skype.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Chcemy wykorzystywać możliwości jakie daje internet w kształtowaniu relacji z klientami. Dzięki otwarciu Forum możemy nie tylko lepiej poznawać ich opinie, ale także włączyć się do dyskusji na nasz temat w internecie - mówi Roman Jędrkowiak odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim. ING Bank Śląski od dawna zapowiada, że chce być najbardziej internetowym bankiem. To kolejny krok w realizacji naszej strategii - dodaje Jędrkowiak.
Forum ma charakter informacyjny i wspierający infolinię, podstawową platformę komunikacji z klientami. Mogą się na nim wypowiadać zarówno klienci jak i nie-klienci Banku.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)