Firma » Bankowość

ING udostępnia nowy kanał komunikacji dla klientów

ING udostępnia nowy kanał komunikacji dla klientów
Zobacz więcej zdjęć »
Internetowe Forum ING Banku Śląskiego to nowy kanał komunikacji Banku z klientami. Od 13 sierpnia pod adresem http://forum.ingbank.pl/ internauci mogą zadawać pracownikom ING pytania, dzielić się uwagami i wymieniać opiniami.

Forum jest dodatkowym narzędziem komunikacji klientów z Bankiem, obok telefonu, e-mail i programu Skype.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Chcemy wykorzystywać możliwości jakie daje internet w kształtowaniu relacji z klientami. Dzięki otwarciu Forum możemy nie tylko lepiej poznawać ich opinie, ale także włączyć się do dyskusji na nasz temat w internecie - mówi Roman Jędrkowiak odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim. ING Bank Śląski od dawna zapowiada, że chce być najbardziej internetowym bankiem. To kolejny krok w realizacji naszej strategii - dodaje Jędrkowiak.

Forum ma charakter informacyjny i wspierający infolinię, podstawową platformę komunikacji z klientami. Mogą się na nim wypowiadać zarówno klienci jak i nie-klienci Banku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »