Społeczeństwo » Społeczeństwo
INVADO dba o bezpieczeństwo dzieci
Zobacz więcej zdjęć » |
Impreza zgromadziła ponad 2000 dzieci, które w atmosferze wesołej zabawy poznawały najważniejsze zasady bezpieczeństwa na drodze i w codziennych sytuacjach oraz charakter pracy w różnych formacjach policyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wśród licznych atrakcji szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zajęcia z udziałem zwierząt. Funkcjonariusze przeprowadzili pokaz konnej policji oraz szkolenia owczarków niemieckich, które wspaniale zaprezentowały różne elementy obrony przed napastnikiem. Duże emocje wzbudził także eksponowany przez lublinieckich komandosów transporter opancerzony „Rosomak” oraz pokaz policyjnego sprzętu bojowego. – Poza promocją bezpieczeństwa, impreza miała na celu ocieplenie wizerunku policji. Nie chcemy, aby dzieci utożsamiały funkcjonariusza ze smutnym panem, który konfiskuje nielegalne oprogramowanie – mówi Tomasz Tarara z Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji (IPA). Dlatego na tegorocznym festynie obecny był również Sznupek – maskotka śląskiej Policji, z którym wszyscy uczestnicy festynu chętnie pozowali do pamiątkowych zdjęć.
INVADO sponsorem „pudełek bezpieczeństwa”
W organizację festynu włączył się producent drzwi wewnętrznych, firma INVADO, która zasponsorowała tzw. pudełka bezpieczeństwa. W kolorowym pudełku dzieci znalazły cukierki opakowane w edukacyjne papierki, przypominające co oznaczają kolory światła na sygnalizatorze, twardy odblask w kształcie misia, kolorowankę z obrazkową instrukcją postępowania w razie niebezpieczeństwa oraz jednostronnie laminowaną kartę z dziurką. Na karcie w przystępny sposób podane zostały informacje jak postępować w przypadku zgłoszenia na numer 112, a na stronie nielaminowanej zamieszczono specjalne pola na imię, nazwisko i adres dziecka. Kolorystyka i grafika pudełka nawiązują do motywu przewodniego V Niebieskiego Festynu. Na zamknięciu znajduje się duża, czytelna informacja o numerze alarmowym 112. - Impreza w interesującej formie propaguje bezpieczeństwo na drodze i w codziennym otoczeniu dziecka - mówi Joanna Dec-Galuk, odpowiedzialna za markę INVADO. –Angażując się w to przedsięwzięcie INVADO po raz kolejny potwierdziło swój wizerunek kampanii zaangażowanej i aktywnie współpracującej z lokalną społecznością – dodaje.
INVADO Sp z. o.o. (dawniej KOSZ Sp. z o.o.) z siedzibą w Dzielnej to jeden z najprężniej rozwijających się producentów stolarki drzwiowej oraz listew przypodłogowych i wykończeniowych z MDF i klejonki sosnowej w Polsce oraz wiodący dostawca komponentów dla przemysłu meblarskiego. Swoją pozycję rynkową buduje w oparciu o dwudziestoletnie doświadczenie oraz nieustanne inwestycje w technologię, ludzi i doskonalenie jakości.
Nadesłał:
Intro Media
|
Komentarze (0)