Moda » Bielizna
IT’S PERSONAL – MAGDA MOŁEK W NAJBARDZIEJ OSOBISTEJ KAMPANII MARKI TRIUMPH
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Triumph doskonale rozumie, że nie ma dwóch takich samych ciał. Dlatego marka wspiera wszystkie kobiety w zaakceptowaniu swojego ciała oraz różnic, które sprawiają, że każda z nas jest wyjątkowa. Dlatego wraz z kampanią It’s Personal marka po raz kolejny oddaje głos prawdziwym kobietom. Zdjęcia do kampanii globalnej zostały stworzone bez scenariusza, bez filtrów i przedstawiają cztery bohaterki z różnych części świata. Dzięki temu na zdjęciach udało się uchwycić prawdziwe kobiety cieszące się swoją strefą komfortu. Globalna kampania ma również swoją lokalną odsłonę. Już 14.09 na witrynach salonów Triumph będzie można zobaczyć Magdę Mołek w niezwykłych ujęciach, które oddają jej autentyczność, budując opowieść pełną prawdy, energii i czerpania inspiracji ze swojej strefy komfortu. - Co lubię w sobie najbardziej? Moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. Codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym że to ja jestem ważna. Szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. Dojrzała kobiecość według własnego pomysłu - to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia” – mowi Magda Mołek. Agencja Platinium Cast PR Karolina Binienda karolina.binienda@platiniumcast.pl 607 194 114 Sezon jesień-zima to nie tylko nowa kampania, ale także premiera innowacyjnej bielizny Flex Smart, będącej manifestacją filozofii Triumph #ItsPersonal. Zaprojektowana, aby elastycznie dopasowywać się do ruchów ciała, zapewniając niezrównany, osobisty poziom komfortu i wsparcia. Triumph rozumie, że kobiety nieustannie adaptują się do różnych momentów. Dlatego bielizna Flex Smart została stworzona tak, aby dostosować się do wszystkich spontanicznych i niespodziewanych chwil w ich życiu, ale również podarować kobietom wolność bycia tym, kim chcą być. Wygodnie. Spontanicznie. Każdego dnia. Premiera kolekcji Flex Smart zbiega się w czasie z prezentacją nowej komunikacji wizualnej marki. Nowoczesna odsłona Triumph obejmie nie tylko materiały kampanijne, ale także wystrój salonów, design produktów oraz platformę ecommerce, dzięki czemu zakupy online w Triumph będą spersonalizowanym doświadczeniem.
Nadesłał:
alibre
|
Komentarze (0)