Firma » Praca
Jak dbać o markę pracodawcy?
Od kilku już lat pracodawcy wnikliwie obserwują zmiany zachodzące na rynku pracy i w świecie komunikacji biznesowej, zdając sobie sprawę, że zmiany te wymuszają nowe proaktywne podejście do kwestii rekrutacji i zatrudnienia pracowników. Podobnie jak w świecie marek konsumenckich, pracodawcy kształtują swój wizerunek i świadomie budują kulturę organizacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sukces w obszarze employer brandingu odnoszą te organizacje, które wyróżniają się spośród innych, dotrzymują swoich obietnic biznesowych i sprawiają, że pracownicy tworząc zespół jednocześnie realizują własne ambicje zawodowe.
O tym jak proces budowania marki pracodawcy przebiega w praktyce, na co należy zwracać uwagę, co wyznacza podstawy prawne i etyczne dowiedzą się uczestnicy warsztatów. Bogaty program warsztatów obejmuje m.in.:
◦ determinanty strategy employer brandingowej
◦ reguła MASTER opracowywania strategii employer brandingowej
◦ sposób diagnozowania organizacji
◦ określanie celów działań employer brandingowych
◦ narzędzia employer brandingowe wewnętrzne i zewnętrzne
◦ rodzaje działań employer brandingowych
◦ podstawy prawne związane z prowadzeniem działań employer brandingowych
ewaluacja działań employer brandingowych
Zajęcia odbywają się w małych grupach, do 10 osób. Warsztat prowadzi Julita Dąbrowska, autorka cieszącej się popularnością książki „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce”.
Nadesłał:
kalitero
|
Komentarze (0)