Firma » Biznes

Jak zaskoczyć pozytywnie partnerów biznesowych?

Spotkanie z partnerem biznesowym może mieć kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju naszej firmy, a w perspektywie czasu nawet dla jej istnienia w danej branży. Dlatego należy uczynić wszystko, aby przekonać go, że podjęcie współpracy z naszym przedsiębiorstwem to dobry wybór.

Nie tylko negocjacje

Negocjacje biznesowe pozwalają na skonfrontowanie ze sobą oczekiwań przedsiębiorcy i jego partnerów biznesowych. Trzeba być asertywnym, wiedzieć, na jakie ustępstwa można sobie pozwolić i jakiej granicy negocjacyjnej nie można przekroczyć. Jeśli partner uzna, że nasza oferta jest możliwa dla niego do zaakceptowania, być może rzeczywiście podpisze umowę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nie tylko jednak fachowo prowadzone rozmowy negocjacyjne pozwalają na przekonanie do siebie partnera biznesowego. Czasem bardziej liczą się inne kwestie, np. zaskoczenie na plus kontrahenta. Można tego dokonać, na przykład wręczając mu niewielki prezent, gadżet oznaczony logo naszej firmy - eleganckie pióro, zestaw biurowy, klucze do samochodu czy budzik i lampkę na biurko. To tylko jedne z licznych pomysłów gadżetów reklamowych, które są mile widziane przez partnerów naszej firmy.

Można także pójść o krok dalej i zorganizować dla nich imprezę firmową. Jaką? Co pozwoli na pozytywne zaskoczenie partnera?

Impreza wzbudzająca emocje

Kolejny bankiet, wieczorne przyjęcie w restauracji czy wynajętej sali, z kwartetem smyczkowym, DJ-em lub orkiestrą to standardowe imprezy firmowe. Być może są one dobrym pomysłem na wspólne ucztowanie, ale dla zaproponowania partnerom biznesowym „czegoś więcej”, nie będą one wystarczające.

Dobrym pomysłem na imprezę firmową - zwłaszcza dla kontrahentów, będzie zabranie ich na tor wyścigowy. Impreza motoryzacyjna opiera się na idei pozytywnych emocji, jakie wyzwalane są podczas swobodnej jazdy sportowymi samochodami wysokiej klasy, po torach wyścigowych zarówno w Polsce, jak i w Europie. Podczas realizacji takiego eventu jego organizator, np. Driving Experience będzie stopniowo budować niezapomniane wrażenia dla uczestników, siedzących za kierownicą legendarnych maszyn takich jak Mercedes-AMG, Porsche, Ferrari, Subaru czy Lamborghini. Podczas imprezy można podzielić uczestników na zespoły, które będą rywalizowały ze sobą o miano najszybszego. Partner biznesowy na pewno doceni nasze starania i oryginalność eventu, co pozwoli nam na wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy, przydatnego przy wyborze oferty przez kontrahenta.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

drivingexperience

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »