Firma » Finanse
Jesteś zainteresowany dofinansowaniem unijnym na rozwój eksportu, warto się pospieszyć!
Zobacz więcej zdjęć » |
Środki unijne, przewidziane w ramach Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, okazały się ogromnie pomocne, z punktu widzenia rozwoju polskiej gospodarki. Dla wielu przedsiębiorców stały się one znacznym „zastrzykiem finansowym", ale również i impulsem do dalszego rozwoju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka znalazły się także dotacje przewidziane na wsparcie polskiego eksportu i rozwój polskiej gospodarki na rynku międzynarodowym. Stworzyło to bardzo ciekawe możliwości, a przede wszystkim otwarło nowe rynki zbytu dla firm, które dotychczas ograniczały się głównie do działalności na rynku krajowym, podejmując działania eksportowe jedynie okazjonalnie, przede wszystkim ze względu na ograniczone możliwości finansowe. Należy jednak mieć na uwadze, iż pula środków unijnych jest bardzo intensywnie wykorzystywana i powoli się wyczerpuje.
„Rzeczywiście Program Paszport do Eksportu cieszy się od 2009 roku dużym zainteresowaniem. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na ekspansję zagraniczną oraz przygotowanie indywidualnej strategii wprowadzenia produktów na wybrane rynki - tzw. planu rozwoju eksportu - niewątpliwie stwarza to znaczne możliwości, tym bardziej, że można zyskać dofinansowanie np. na udział w imprezach targowych, wyszukiwanie kontrahentów czy też inne niezbędne dla rozwoju działalności przedsiębiorstwa działania" - mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor Zarządzający firmy doradczej RP CONSULTING.
„Jednakże wartym podkreślenia jest fakt, iż coraz częściej pojawiają się informacje o tym, że środki unijne przewidziane na lata 2007-2013 zostaną wyczerpane już w roku 2011. Wszystkim, którzy się jeszcze wahają czy z nich skorzystać radziłbym przyspieszyć swoje decyzje" - dodaje.
RP CONSULTING działa na rynku od 2006 roku i prowadzi obsługę doradczą firm w zakresie zarządzania i rozwoju działalności. Firma oferuje kompleksowe doradztwo strategiczne, doradztwo marketingowe oraz outsourcing biznesowy i techniczny, ukierunkowany w szczególności na outsourcing sprzedaży. Zajmuje się także doradztwem w zakresie funduszy europejskich oraz dotacji unijnych, specjalizując się w działaniu 6.1. PO IG - „Paszport do Eksportu".
Domeną firmy są wszelkiego typu opracowania strategiczne, takie jak: strategie i plany marketingowe, a także plany rozwoju eksportu. Specjalizuje się ponadto w szeroko pojętej promocji i reklamie, w tym promocji w Internecie. Firma posiada własne studio reklamy, prowadzi różnego typu projekty marketingowe oraz współtworzy sieć internetowych serwisów informacyjno-reklamowych, działających w branży turystycznej - Turystyczna Platforma Informacyjna POLSKA-NEWS.
Źródło: www.rpconsulting.pl
Nadesłał:
rafal@krakow-news.eu
|
Komentarze (0)